“خجالت می کشم…” هاربهاجان سینگ در هنگام اظهار نظر درباره ویرات کوهلی، گوتام گامبیر اسپات، سیلی زدن با سریزانت را به یاد می آورد.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی روز سه شنبه گفت که از سیلی زدن به سریزانت در زمین در جریان افتتاحیه لیگ برتر هند (IPL) در سال 2008 شرمنده است، اتفاقی که کل فصل را طوفانی کرد. «Turbanator» در توییتی آن حادثه خاص را پس از مشاهده یک مشاجره لفظی بین نوین الحق، بازیکن توپ انداز Lucknow Super Giants و ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور به یاد آورد. مربی LSG، گوتام گامبیر، به شخصیت اصلی تبدیل شد، زیرا او در حال گفتگوی متحرک با ویرات پس از مسابقه بود. هاربهاجان در حین صحبت در مورد آن حادثه گفت که ویرات یک افسانه است و نباید درگیر چنین موقعیت هایی شود.

هاربهاجان در توییت خود نوشت: “من از کاری که در سال 2008 با Sreesanth انجام دادم شرمنده هستم. Virat Kohli یک افسانه است، نباید درگیر چنین چیزهایی شود. هر اتفاقی بین Virat و Gambhir افتاد برای کریکت مناسب نبود.”

این درگیری در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana در اینجا رخ داد، پس از اینکه RCB با 108 گل LSG را شکست داد و در 20 اور امتیاز 126 بر 9 را به ثمر رساند و KL Rahul در تلاشی ناموفق برای بردن تیمش از ناحیه پا آسیب دید.

کوهلی سقوط ویکت‌های LSG را در طول اینینگ‌هایشان در تهاجمی متحرک علامت تجاری خود جشن گرفته بود. او در حال دمیدن بوسه برای جمعیت دیده شد. رویال چلنجرز بنگلور که کولی را کتک زد و مربی تیم غول‌های بزرگ لاکنو، گامبیر، هر دو به تخلف سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کردند.

جدای از این، نوین الحق، بازیکن LSG نیز به دلیل نقض قوانین رفتار، 50 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کرد. نوین الحق طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL به جرم سطح 1 اعتراف کرد.

در رویارویی قبلی بین دو طرف در ماه گذشته، مربی تیم LSG، Gambhir به تماشاگران خانگی RCB هشدار داده بود که پس از برد کم LSG ساکت باشند. زمانی که تیم آنها یک ویکت را از دست داد، کوهلی نه تنها بوسه‌های خود را در میان تماشاگران لاکنو دمید، بلکه با فشار دادن انگشت خود روی لب‌هایش و شبیه‌سازی علامت سکوت، از گامبیر الگوبرداری کرد.

پس از پایان مسابقه، آن دو با هم دست دادند و همه چیز خوب به نظر می رسید. کیل مایرز، بازکننده LSG به سمت کوهلی رفت و شروع به صحبت کرد که گامبیر آمد و مایرز را برد. مدتی پس از این اتفاق، تصاویری از مسابقه گوتام گامبیر را نشان می‌دهد که به صورت متحرک با ویرات کوهلی صحبت می‌کند. بازیکنان دیگری از جمله KL Rahul و کادر پشتیبانی دیده شدند که این دو را از هم جدا کردند. سپس کوهلی در حال گفتگوی طولانی با کاپیتان LSG KL Rahul دیده شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله