“خجالت آور بود”: اظهارات وحشیانه سرمربی کومار سانگکارا پس از باخت RR در مقابل GT. تماشا کردن

تماشا کردن:

سرمربی RR کومار سنگاکارا© توییتر

راجستان رویالز در روز جمعه شبی فراموش‌نشدنی را سپری کرد زیرا در یک رویارویی کم گل مقابل گجرات تایتانز با یک شکست بزرگ با 9 ویکت روبرو شد. با بازی در ورزشگاه ساوای من سینگ در جیپور، RR با 118 بازی همراه شد، پس از اینکه رشید خان و نور احمد به ترتیب سه و دو ویکت گرفتند. بعداً، GT هدف را تنها در 13.5 اوور با 9 ویکت در دست تعقیب کرد. پس از باخت، بازیکنان RR مجبور شدند با خشم سرمربی خود کومار سنگاکارا روبرو شوند زیرا او در هنگام انتقاد از آنها سخنان خود را کوتاه نکرد.

Sangakkara خطاب به تیم در رختکن، این شکست را “شرم آور” نامید و اظهار داشت که بازیکنان باید باخت خود را بپذیرند و برای بازی آینده برابر Sunrisers حیدرآباد بیشتر تلاش کنند.

می دانم که همه دارند صدمه می بینند. واقعیت این است که ما یک بازی ضعیف پی ** انجام دادیم. شی**ترین کریکتی که می توانیم بازی کنیم، و این کار را کردیم. بسيار خوب؟. فکر کردن در مورد آنچه امروز رخ داده است … تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که از آن یاد بگیرید. خجالت آور بود آنچه که هواداران قرار است فکر کنند، جدول امتیازات چه چیزی را نشان می‌دهد… این کیفیت تیم ما را تغییر نمی‌دهد فقط به این دلیل که ما یک بازی کاملا ضعیف انجام دادیم.”

“اول آن را بپذیر. می‌خواهی یاد بگیری، باید بپذیری که به اندازه کافی خوب نبودی. گجرات از ما پیشی گرفت، اما این فقط همین روز است. ما یک روز برای بهبودی داریم، می‌توانیم درباره اشتباهاتی که می‌توانیم از آنها درس بگیریم صحبت کنیم. ” او اضافه کرد.

ترنت بولت (15) توپ انداز نیوزیلندی قبل از اینکه توسط محمد شامی اخراج شود، دومین گلزن برتر راجستان بود. شامی از هند و جاش لیتل از ایرلند در هشت اور تنگ بین آنها دو ویکت گرفتند.

شوبمن گیل (36) بازکننده گجرات توسط یوزوندرا چاهال در اور دهم قبل از اینکه کاپیتان هاردیک پاندیا یک توپ انفجاری 15 توپی 39 را بدون ضربه شش ششم ضربه بزند توسط یوزوندرا چاهال از زمین خارج شد تا بازی در اوور چهاردهم به پایان برسد. باز کننده ویدیمن ساها نیز در 41 شکست ناپذیر بود.

این پیروزی باعث شد تا گجرات تایتانز، قهرمان فعلی IPL، پس از 10 بازی سه امتیاز بالاتر از جدول را به خود اختصاص دهد.

با ورودی های AFP

موضوعات ذکر شده در این مقاله