خانواده راجستان سلطنتی پس از شکست پدر در نبرد سرطان ، خانواده کاندول بن استوکس

بن استوکس پس از گلزنی یک قرن برای Rajasthan Royals در IPL 2020 ، به پدرش ادای احترام کرد.© BCCI / IPL


حق امتیاز لیگ برتر هند (IPL) Rajasthan Royals در روز سه شنبه درگذشت پدر همه کاره انگلیس بن استوکس ، گد استوکس ، که پس از یک سال مبارزه با سرطان مغز در سن 65 سالگی درگذشت. استوکس در Rajasthan Royals بازی می کند و بخشی جدایی ناپذیر از حق امتیاز IPL. Rajasthan Royals در توییتر خود نوشت: “RIP Ged Stokes. یکی از بزرگترین شخصیت های خانواده کریکت ویژه ما. ما با شما بن هستیم. قدرت برای شما و خانواده شما.” واسیم جافر ، جاروبرقی افتتاحیه پیشین هند همچنین درگذشت راگبی بازنشین سابق را تسلیت گفت.

اخبار

جفر در توییتی نوشت: “قوی باشید @ benstokes38 خانواده کریکت با شما هستند.”

خبر مرگ گد توسط باشگاه سابق لیگ راگبی وی ، وارینگتون تاون ، که وی در سالهای 1982-83 ، وی را معرفی کرد ، قبل از مربیگری در همان باشگاه در سال 2003 ، هنگامی که خانواده ، از جمله استوکس 12 ساله ، از نیوزیلند مهاجرت کردند ، اعلام شد. به کامبریا.

تبلیغ شده

این باشگاه گفت: “با اندوه فراوان كه ما می فهمیم گد استوكس بازیکن و مربی سابق ما درگذشت. گد در بافت غنی تاریخ Town نوشته شده و بسیار از دست خواهد رفت.”

وی افزود: “افکار ما با دب ، بن و جیمز است. گد هنوز هم دوستان بسیار زیادی در اینجا در غرب کامبریا دارد و ما نیز افکار خود را برای آنها ارسال می کنیم. RIP Marra ،”

مباحث ذکر شده در این مقاله