حیرت انگیز یک دست ویرات کوهلی ، سایر جلب ها در تمرین فیلدینگ تیم هند در سیدنی. تماشا کردن

استرالیا و هند: ویرات کوهلیس یک دست حیرت انگیز ، سایر موارد جلب در تمرین فیلد تیم هند در سیدنی.  تماشا کردن

ویرات کهلی یک شکار خوب یک دست را در سمت راست خود به اتمام رساند.© توییتر


ناظر تیم هند ، Virat Kohli و سایر اعضای تیم با تأمین اطمینان از حداکثر وضوح در زمین ، دیده می شوند که به سختی مهارتهای خود را در سیدنی کار می کنند. این جلسه آموزشی در ویدئویی منتشر شده توسط دسته رسمی اینستاگرام تیم کریکت هند ثبت شده است. “#TeamIndia دوباره به پارک برگشته است و ما توجه خود را به زمین بازی معطوف می کنیم. @ coach_rsridhar” ، در زیرنویس این نوشته نوشته شده است.

اخبار

این ویدئو با Cheteshwar Pujara و Kohli که تمرینات جذابی را دیده اند آغاز می شود. کاپیتان تیم هند با یک حرکت خوب یک دست در سمت راست خود شروع به کار کرد ، و پس از آن پوجارا یک ضربه کم را به طرز حیرت انگیزی اجرا کرد.

در بقیه ویدیو بازیکنانی از تیم هندی حضور دارند که یک تمرین دویدن را کامل می کنند و در جلسات تمرینی دیگر سرگرم می شوند.

تیم هند در 12 نوامبر وارد استرالیا شد و در سیدنی فرود آمد و در آنجا مستقر خواهد شد و اقامت خود را با اولین بازی بین المللی یک روزه در زمین کریکت سیدنی در 27 نوامبر آغاز می کند.

هند سه ODI و سه T20 International بازی خواهد کرد.

تور ODI و T20I در سیدنی و کانبرا برگزار می شود و در 8 دسامبر با T20I نهایی خاتمه می یابد ، در حالی که اولین آزمون از 17 دسامبر در یک روز شب در آدلاید برگزار می شود.

کهلی پس از اولین آزمایش به خانه بازمی گردد زیرا به وی اجازه مرخصی پدری داده شده تا در کنار همسرش ، بازیگر آنوشکا شارما باشد. این دو در انتظار فرزند اول خود هستند.

تبلیغ شده

سه تست باقی مانده در ملبورن (26 تا 30 دسامبر) ، سیدنی (7 تا 11 ژانویه) و بریزبن (15 تا 19 ژانویه) برگزار می شود.

هند در سفر تور محدود روهیت شارما را از دست داده است. خفاش ابتدایی از بازی های توپ سفید استراحت کرده است و برای انتخاب در تست ها در دسترس خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله