حمله دیرهنگام جوردی آلبا، بارسلونا را به آستانه قهرمانی رساند، رئال مادرید لغزش کرد

جوردی آلبا در پیروزی 1-0 مقابل اوساسونا 10 نفره در روز سه شنبه به یک برنده دیرهنگام بارسلونا دست یافت تا کاتالان ها یک قدم به اولین قهرمانی خود در لالیگا از سال 2019 نزدیک تر شوند. که 2-0 در رئال سوسیداد شکست خورد. میهمان در نیمه اول خورخه هراندو را به دلیل خطای حرفه ای روی پدری از زمین اخراج کرد. آنها در عمق نشسته بودند و سعی داشتند بارسلونا میزبان را ناامید کنند. دروازه بان مهمان، آیتور فرناندز، رهبران را در نیمه دوم حفظ کرد، اما در نهایت آلبای تعویضی، که دقایق کمتری در این فصل داشت، یک ضربه والی را شکست داد تا یک پیروزی دیرهنگام را از آن خود کند.

ژاوی گفت: “ما باید منتظر بمانیم و ببینیم، اما این یک گام بزرگ به جلو است.”

ما بیش از حد متحمل رنج شدیم. چند موقعیت بسیار واضح را از دست دادیم، موقعیت هایی که شما می توانید آن را به جلو بیاندازید.

و سپس گل جوردی رسید، که گاهی اوقات باعث می شود که چنین بردی بهتر شود.

یاگوبا آراساته، مربی اوساسونا، قبل از فینال کوپا دل ری مقابل مادرید در روز شنبه، به شدت چرخش کرد تا به بازیکنان استراحت دهد، در حالی که بارسا با همان تیمی شروع کرد که در آخر هفته رئال بتیس را شکست داد.

کاتالان ها در نیمه اول نتوانستند موقعیت های واضح زیادی را در مقابل حریفان دفاعی خود ایجاد کنند.

بهترین فرصت به پدری رسید که الخاندرو بالده، مدافع چپ او را در چند قدمی دروازه پیدا کرد، اما او به خوبی با توپ ارتباط برقرار نکرد و یک شوت از کنار دروازه به بیرون رفت.

اوساسونا قبل از نیم ساعت به 10 نفر کاهش یافت که هراندو پدری را در حالی که او به سمت دروازه می دوید پایین کشید.

ژاوی پس از 35 دقیقه آنسو فاتی را به جای گاوی وارد زمین کرد که به نظر می رسید ضربه ای بزند و مهاجم در ابتدای نیمه دوم نزدیک شد اما فرناندز او را رد کرد.

رشته سیو

فرنکی دی یونگ باید بارسلونا را جلو می انداخت، اما وقتی پدری او را پیدا کرد، مستقیماً از شش قدم به سمت دروازه بان شلیک کرد.

ناامیدی بارسلونا زمانی بیشتر شد که فرناندز دوباره از فاتی نجات پیدا کرد و عثمان دمبله، بازیکن تعویضی، یک شوت از فاصله نزدیک ارسال کرد.

رابرت لواندوفسکی، بهترین گلزن لالیگا، شب آرام دیگری را در دفتر داشت. وقتی مهاجم لهستانی دروازه را پیدا کرد، به دلیل آفساید کنار گذاشته شد.

در نهایت این موفقیت در پنج دقیقه مانده به پایان به پایان رسید و آلبای تعویضی، دومین گل فصل خود را پس از ضربه زدن دی یونگ با ضربه سر توپ به خانه او، به ثمر رساند و جشن های شدیدی را برانگیخت.

اگر بارسلونا از پنج بازی اخیر خود دو امتیاز بیشتر کسب کند، قهرمان خواهد شد.

مادرید شکست خورد

تاکفوسا کوبو، وینگر سابق مادریدی و آندر بارنتسه آ گل‌های رئال سوسیداد را مقابل لوس بلانکوس به ثمر رساندند و به مقام چهارمی و صعود به لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند.

دنی کارواخال مدافع مادرید پس از یک ساعت به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا اوضاع برای لوس بلانکوس که روز شنبه در فینال کوپا دل ری به مصاف اوساسونا می رود بدتر شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی مادرید گفت: این بهترین راه برای آماده شدن برای بازی ها نیست.

“شکست همیشه صدمه می زند، پویایی و احساسات خوب شما را کاهش می دهد، بنابراین بهترین راه برای آماده شدن برای اتفاقات آینده نیست.

واضح است که در ذهن بازیکنان بیشتر است، فینال کوپا، نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، که تاثیر دارد.

“وقتی تمرکز خوبی نداشته باشید، در نهایت هدیه می دهید.”

این بازیکن ایتالیایی به دلیل مصدومیت و محرومیت یک تیم موقتی بازی کرد و او همچنین کریم بنزما، مهاجم خود را در پایتخت مادرید پیش از فینال جام حذفی شنبه پشت سر گذاشت.

کوبو در ابتدای نیمه دوم پس از اینکه ادر میلیتائو توپ را در یک منطقه خطرناک به زمین داد، برای میزبان ضربه زد.

کارواخال به دلیل خطا روی میکل اویارزابال، مهاجم رئال سوسیداد اخراج شد و باعث شد مادرید با مشکل مواجه شود.

تیبو کورتوا، دروازه بان مادریدی، به خوبی توانست ضربه بارنتشیا را که منحرف شده بود، مهار کند، اما نتوانست از تلاش بعدی مهاجم جلوگیری کند و بلژیکی را در پست نزدیک خود غافلگیر کرد.

اگر اتلتیکو مادرید در روز چهارشنبه کادیز را شکست دهد، می تواند در رتبه دوم قرار بگیرد.

رئال سوسیداد با ویارئال رده پنجمی که یک بازی کمتر انجام داده 8 امتیاز اختلاف دارد.

الچه ته جدولی پس از شکست 2-1 مقابل آلمریا سقوط کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله