“حتی MS Dhoni Has Speken…”: ستاره سابق هند در رستاخیز Ajinkya Rahane در CSK

قهرمانی های CSK آجینکیا راهانه به او کمک کرد تا از تست فراخوانی کند© AFP

احیای باتر کهنه کار آجینکیا راهانه در کریکت T20 برای بسیاری غافلگیرکننده بوده است. Rahane که توسط Chennai Super Kings (CSK) با قیمت پایه 50 لک روپیه خود خریداری شده است، با خفاش این فرنچایز شگفت‌انگیز بوده و به عنوان یکی از برترین دوندگان در رقابت ظاهر شده است. به نظر می رسد قهرمانی های او با خفاش نیز در بازگشت او به تیم ملی برای فینال مسابقات جهانی آزمون ICC نقش داشته است. در حالی که Rahane چند هفته ای است که مورد بحث این دو قرار گرفته است، پراوین امره، بازیکن سابق هندی فاش کرد که حتی ام اس دونی نیز در مورد تکنیکی صحبت می کند که ستاره کهنه کار هند در این کمپین به نمایش گذاشته است.

ما فقط به او یادآوری کردیم که چگونه از طریق T20 وارد عرصه بین‌المللی شد (توپ 39-61 در اولدترافورد، در آگوست 2011). هیچ کس فکر نمی کرد او برگردد. او یک فصل رانجی بسیار خوب داشت و دو صد به دست آورد. ما نسخه جدید Ajinkya را می بینیم، مردم واقعاً از نحوه ضربه زدن او به توپ در حالی که ضربات کریکت مناسب بازی می کند شگفت زده می شوند. به نقل از هندوستان تایمز، امره گفت.

رهانه همیشه از نظر فنی یک خمیر سالم به حساب می آمد. اما، او هرگز واقعاً به عنوان یک متخصص T20 دیده نشد، زیرا در کوتاه ترین فرمت بازی، بازیکنانی با نیروی بی رحم و عضله بیشتر به عنوان کتک زن برتری می یابند. با این حال، امره این افسانه را رد کرد زیرا فاش کرد که دانی کاپیتان CSK چقدر تحت تأثیر قرار گرفته است که رهانه از تکنیک خود برای برتری در T20s برای Chennai استفاده می کند.

امره گفت: “بازی او بر اساس زمان بندی است و او آن را پس گرفته است.” امره گفت: “حتی دونی نیز در مورد تکنیک خود صحبت کرده است. مردم به اشتباه می گویند که تکنیک در T20 ها مهم نیست. من بسیار خوشحالم زیرا به عنوان مربی ما همیشه بر تکنیک اصرار داشتیم و در T20 واقعاً مهم است.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله