“حتی یک بار هم نتوانستم ثابت کنم…”: عرفان پاتان از ستاره هند به دلیل نمایش ضعیف در RCB در IPL 2023 انتقاد کرد

تصویر فایل تیم رویال چلنجرز بنگلور.© توییتر

انتقام در ذهن بازیکنان رویال چلنجرز بنگلور خواهد بود، زیرا آنها به مصاف Luckow Super Giants در مسابقه معکوس IPL 2023 در لاکنو می روند. RCB با شکست سخت در خانه مقابل KKR به Lucknow می آید و شکست دادن LSG در حیاط خلوت آنها کار آسانی برای RCB نخواهد بود. تیم تحت رهبری Faf du Plessis مقابل KL Rahul & Co در یک مسابقه با امتیاز بالا در خانه شکست خورد.

عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که RCB به سه بازیکن برتر خود یعنی Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell متکی است. بازیکنان هندی آنها در TIPL 2023 با خفاش شلیک نکرده اند که نگران کننده است.

عرفان پاتان در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “RCB باید راه حلی بیابد که اگر KGF (کوهلی، گلن، فاف) کار نکند، چه کسی تیم را در آب های آشفته هدایت خواهد کرد. چه دینش کارتیک یا ماهیپال لومرور. ترتیب میانی RCB بسیار ضعیف به نظر می رسد. Karthik نتوانست حتی یک بار در 8 مسابقه اخیر ثابت کند که تیم می تواند برای امتیازهای بزرگ یا در هنگام تعقیب و گریز به او تکیه کند. مدیریت RCB باید این شکاف را در ضربات خود برطرف کند.”

در همین حال، رویال چلنجرز بنگلور (RCB) روز دوشنبه کدار جادهاو را به عنوان جانشین دیوید ویلی برای باقی مانده لیگ برتر هند (IPL) 2023 معرفی کرد. ویلی، بازیکن همه کاره انگلیس، در این فصل چهار مسابقه برای RCB انجام داد و سه ویکت را به اسکال زد. .

Jadhav که اولین بازی خود را در IPL در سال 2010 انجام داد، تاکنون 93 بازی IPL انجام داده و 1196 دوش به نام خود را ثبت کرده است. این بازیکن راست دست که قبلاً در 17 مسابقه نماینده RCB بوده است، برای INR 1 Crore وارد کشتی شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله