“حتی در طول IPL…”: ستاره هند نشان می دهد که چگونه برای The Dukes Ball در فینال WTC آماده شده اند.

آکسار پاتل، بازیکن همه جانبه هند احساس می کند که تغییر از بازی T20s به طولانی ترین فرمت بازی دشوار است، اما تمرین با توپ قرمز از طریق IPL به انتقال سخت در فینال مسابقات جهانی تست در برابر استرالیا کمک خواهد کرد. اکثر اعضای تیم هند پس از دو ماه بازی کریکت T20 در IPL به مسابقات خیمه شب بازی می روند. علاوه بر این، در حالی که از توپ‌های SG برای بازی با فرمت توپ قرمز در هند استفاده می‌شود، توپ Dukes برای فینال WTC استفاده خواهد شد. با این حال، هند به خوبی برای چالش های دوقلو آماده است. برای آشنایی با توپ دوکس که در شرایط انگلیسی استفاده می شود، مردان آبی پوش با آن کار کرده اند.

آکسار به ICC گفت: “ما از این موضوع قبل از شروع IPL مطلع بودیم. بنابراین حتی در طول IPL، صحبت شد که ما با توپ قرمز توپ خواهیم زد.”

آکسار افزود: “ما توپ های قرمز داشتیم، بنابراین از آنها استفاده می کردیم. شما می دانید که چه زمانی و چگونه بازی کنید، چقدر زمان دارید. تغییر ذهنی از توپ سفید به توپ قرمز واضح است که دشوار است، اما ما زمان کافی داریم.”

اسپینر بازوی چپ، با این حال، گفت که تمرکز بر ضربه زدن به نقطه راست صرف نظر از توپ استفاده شده است.

“ما از توپ سفید به توپ قرمز تغییر می کنیم. تغییر مشابهی برای رفتن از SG به Dukes است، شما باید از استعداد و مهارت خود استفاده کنید. شما باید برنامه خود را اجرا کنید، ریتم بولینگ خود را انجام دهید. صرف نظر از توپ، اگر کاسه بازی می کنید. یک توپ خوب در یک نقطه خوب، کار می کند.

“بنابراین، این کاری است که ما انجام می دهیم. از آنجایی که مسابقه در انگلیس برگزار می شود، که با هند متفاوت است، ما در حال برنامه ریزی هستیم که چه خطوط و خطوطی در اینجا کار می کند. همین کار در تمرین، ما خوب هستیم.” اولین دسته از بازیکنان هندی، از جمله بازیکنانی مانند ویرات کوهلی و آکسار، اوایل هفته گذشته در لندن فرود آمدند و برای فینال آماده می شدند که قرار است از 7 تا 11 ژوئن در The Oval برگزار شود.

“کسانی که واجد شرایط (برای پلی آف IPL) نشدند، زمان بیشتری داشتند. بنابراین فکر نمی کنم مشکلات زیادی وجود داشته باشد زیرا زمان خوبی برای آماده شدن داشته ایم.” آکسار گفت: “تفاوت این است که توپ دوکس برای مدت طولانی تری درخشان تر می ماند. اما در طول IPL، ما توپ را سفارش داده بودیم، بنابراین با آن تمرین می کردیم و به آن عادت کرده ایم.”

تیم هند همچنین باید به سرعت خود را با شرایط نسبتا سردتر در انگلستان وفق دهد، زیرا IPL را در گرمای شدید بازی کرده است.

“ما بعد از بازی IPL آمدیم، جایی که هوا در هند 40-45 درجه بود. بعد از آن اینجا احساس بسیار خوبی است. ما لباس های زمستانی خود را بیرون آورده ایم و با جامپر در اطراف پرسه می زنیم. همچنین کمی باد می آید. هر وقت به انگلیس می آییم. ما از هوا لذت می بریم کمی خنک می ماند، گرما نیست.» در تضاد کامل با زمین های دوستدار چرخش هند، شرایط در انگلستان برای بولینگ سوئینگ مناسب تر است.

آکسار گفت: بدیهی است که شرایط در هند و انگلیس متفاوت است. بولرهای سریع در اینجا نقش بیشتری دارند.

“شرایط برای هر دو تیم یکسان است. در انگلیس، باد به بولینگ تاب کمک می کند و اگر در نقاط مناسب کاسه بازی کنید، جهش خوبی ارائه می دهد.

تیم به آرامی در حال جمع شدن است، بنابراین برنامه ریزی ادامه خواهد داشت. ما برنامه ریزی را به مربی بولینگ خود واگذار می کنیم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله