جیمی نیشام پس از اینکه گلن ماکسول را “پسر خوب” صدا کرد ، پاورقی بی پروایی دارد

جیمی نیشام پس از تماس با گلن مکسول A

گلن ماکسول و جیمی نیشام که همه کارها را انجام می دهند به عنوان دوستان بسیار خوبی شناخته شده اند.© BCCI / IPL


گلن ماکسول و جیمی نیشام ، بازیکنان سرتاسر تیم ، دوستان خوبی هستند که پیوند نزدیک این دو را در زمین و همچنین در زمین منعکس می کند. این دو در جریان IPL 2020 که به تازگی به پایان رسیده است ، در ترکیب پادشاهان XI پنجاب (KXIP) بودند و یک رله خیره کننده را برای اخراج روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی (MI) طی یک مسابقه لیگ انجام دادند. روابط نیشام و ماکسول در خارج از زمین با کاوش توسط بازیکن سابق منعکس شد ، به دنبال تصویری که استرالیایی نشان می داد چندین قوطی نوشابه در آغوش دارد. کریکت نیوزلند در توییت خود نوشت: “وقتی درآمد یک میلیارد دلاری دارید اما هنوز نمی خواهید 8 دلار برای یک کک از خدمات اتاق بپردازید.” به نظر می رسید که نیشام در خلق و خوی بیشتری برای لذت بردن از هزینه ماکسول به سر می برد ، همانطور که از اعترافات بی ادبانه او در پاسخ به توییت درباره پادکستی که در آن شرکت کرده است ، مشهود است.

اخبار

گفته می شود که کریکت نشین نیوزیلند در زمان پادکست ، هم تیمی خود را در KXIP “پسر خوبی” خوانده است. با این حال ، نیشام در آستین خود پاسخی خنده دار داشت. وی در توئیتی نوشت: “من به Gmaxi_32 دروغ گفتم”.

ماکسول آن را با همان پاسخ خنده دار در بخش نظر دنبال کرد. واکنش استرالیایی که نشان دهنده رفاقت مشترک این دو بود ، خواند: “من قدر آن را می دانم”.

بازیکنان در سیزدهمین دوره IPL که اخیراً به پایان رسیده است کمپین خوبی نداشته اند. ناتوانی ماکسول در ارائه نمایش های با کیفیت انتقادات زیادی را به همراه داشت ، استرالیایی که موفق به زدن یک ضربه شش نفره نشد با مبلغ هنگفتی امضا شد. نیشام همچنین برای تحت تأثیر قرار دادن فرصت های محدود فراهم شده تلاش می کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله