جو روت دومین خمیر انگلیسی با عبور از 11000 ران در تست ها شد

تصویر فایل جو روت© توییتر

جو روت، کاپیتان سابق انگلیسی، به دومین بازیکن انگلیسی تبدیل شد که از 11000 ران در قالب تست عبور کرد. قدرت روت در قالب تست در برابر ایرلند به نمایش گذاشته شد زیرا او 56 (59) را زد و در روز 2 شراکتی قوی ایجاد کرد تا انگلیس را یک قدم به سوی کسب پیروزی نزدیکتر کند. تنها باتر انگلیسی که تعداد دوندگی های بیشتری نسبت به روت به ثمر رسانده است، کاپیتان سابق انگلیسی آلستر کوک است. کوک اغلب به عنوان یکی از بهترین خمیرها در قالب تست در نظر گرفته می شود. در دوران حرفه ای خود که بیش از 12 سال به طول انجامید، این بازیکن چپ دست 12472 دوش در 161 مسابقه با میانگین 45.35 به ثمر رساند.

روت 1468 ران فاصله دارد تا بتواند به بالاترین گلزن در آزمون های انگلستان تبدیل شود.

روت در 130 مسابقه 11004 امتیاز با میانگین 50.24 به ثمر رسانده است.

ضربه 56 روت نمایی اجمالی از نمایش غالب باتترهای انگلیسی در روز جمعه بود.

زک کرولی و بن داکت با مشارکت 109 ران شروعی ایده آل را برای میزبانان فراهم کردند. فیون هند به همکاری خود پایان داد تا بارقه‌ای از امید به ایرلند بدهد.

با این حال، پوپ به تجارت خود ادامه داد و یک شراکت 252 اجرائی را ایجاد کرد. پوپ در هر فرصتی توپ را از روی خط مرزی ارسال می کرد.

بن داکت با شدت پوپ مطابقت داشت و با تکنیک بی عیب و نقص خود بر روی بولرهای ایرلندی فشار آورد. پوپ در ادامه اولین قرن دوتایی خود را تکمیل کرد، اما داکت با 18 ران کوتاه آمد.

با توپ جدید، گراهام هیوم صاحب ویکت داکت شد. از آن نقطه، جو روت و پوپ پایه و اساس یک همکاری عظیم دیگر را گذاشتند که امتیاز انگلستان را به 507/2 رساند. انگلیس قبل از سومین جلسه روز 2 در موقعیت قطبی به نظر می رسید.

با این حال، اندی مک براین جلسه سوم را در نت سمت راست برای بازدیدکنندگان شروع کرد و ویکت روت را برداشت. پاپ بعدی بود. انگلیس تصمیم گرفت اینینگ خود را با امتیاز 524/4 اعلام کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله