جمعیت شعارهای «ویرات کوهلی» را در نوین الحق هدایت می‌کنند، ستاره LSG به آنها اشاره می‌کند که بلندتر فریاد بزنند. تماشا کردن

IPL 2023 - تماشا کنید: جمعیت شعارهای ویرات کوهلی را در نوین الحق هدایت می‌کنند، ستاره LSG به آنها اشاره می‌کند که بلندتر فریاد بزنند

نوین الحق در حالی که جمعیت نام ویرات کهلی را سر می دهند، اشاره می کند.© توییتر

به نظر می رسد نوین الحق و ویرات کهلی نوعی ارتباط پیچیده دارند. درست از همان روز، ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور، در ابتدای این ماه در جریان مسابقه IPL 2023 در لاکنو، با ناوین، پیسر لاکنو سوپر جاینت، درگیری در میدان مسابقه داشت، تقریباً هر کاری که این دو انجام می دهند، به ویژه در رسانه های اجتماعی، دارند. توسط طرفداران به آن حادثه مرتبط شده است. اخیراً در جریان مسابقه RCB-Mumbai Indians، ناوین عکسی از انبه منتشر کرد و حتی با آن حادثه مرتبط شد.

در ویدئویی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، می توان دید که نوین سورتمه سواری توسط تماشاگرانی که سر می دهند “کهلی، کهلی” شنیده می شود. صفحه غول پیکر در پس زمینه ناوین، خمیر سرخپوستان بمبئی را نشان می دهد. از این رو، می توان حدس زد که این ویدئو در استادیوم کریکت اکانا در لاکنو در جریان بازی MI مقابل LSG گرفته شده است. نوین به شعارهای «کهلی، کهلی» حتی واکنش نشان می‌دهد و به جمعیت اشاره می‌کند که بلندتر فریاد بزنند.

اخیراً، در ویدئویی که توسط غول‌های بزرگ لاکنو به اشتراک گذاشته شده است، از نوین در مورد یک “حادثه سورتمه‌کشی” که در حرفه‌اش رخ داده است، پرسیده شد. ناوین، در یک گفتگو با هم تیمی LSG، آوش خان، زمانی که سوال در مورد “سورتمه زدن” مطرح شد، دچار اختلاف شد.

آوش خان: سورتمه مورد علاقه شما در زمین کریکت که توسط شما یا شخص دیگری انجام می شود؟

نوین الحق: من هرگز در ابتدا به کسی نرفته ام، این عادت من نیست. یک بازی درجه یک بود که من در انتهای غیر مهاجم بودم که با سورتمه زدن کمی با او مشکل داشتم. مردی که در موقعیت لغزش ظاهر می شود اخیراً ازدواج کرده است. او از ما خواست که بازی را سریع تمام کنیم زیرا آخرین ویکت بود. او گفت که به دلیل کار باید به خانه برود. این یک حادثه سورتمه‌کشی است که از بازی کلاس اول به یاد دارم.

آوش خان: این یک حادثه خنده دار بود اما در مورد یک حادثه جدی.

نوین الحق: جدی هرگز اتفاق نیفتاد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله