جشن Virat Kohli پس از رد RCB Krunal Pandya در یک بازی IPL 2023 ویروسی است. تماشا کردن

ویرات کهلی یک سرگرم کننده در داخل و خارج از زمین است! حتی زمانی که او به کوهلی ضربه نمی زند اطمینان حاصل کنید که او در انبوه عمل است. همین امر پس از اینکه رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه در مسابقه IPL 2023 در لاکنو، هدف 127 دویدن را برای لاکنو سوپر غول‌ها تعیین کرد، قابل مشاهده بود. با وجود امتیاز پایین، RCB مبارزه ای پرشور انجام داد و LSG را به 38/5 در 7 اور کاهش داد. از میان آن اخراج‌ها، کوهلی نقش مهمی را در ویکت دوم بازی کرد، زیرا او کرونال پاندیا را از گلن ماکسول در اوور چهارم گرفت. پس از ویکت، کهلی ژست خاصی را به سمت جمعیت انجام داد.

در مورد بازی، Lucknow Super Giants یک نمایش خوب بولینگ ارائه کرد تا رویال چلنجر بنگلور را به امتیاز کمتر از 126 برای 9 در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز دوشنبه در لاکنو محدود کند. RCB با انتخاب خفاش، علیرغم اینکه دو نفر افتتاحیه کاپیتان Faf du Plessis و Virat Kohli در 62 ران شراکت داشتند، هرگز در مسابقات خود شتاب نداشت. دو چرخه راوی بیشنوی (2/21) و کهنه کار آمیت میشرا (2/21) با توپ در اوورهای میانی خوش درخشیدند تا نرخ گلزنی RCB را بررسی کنند.

LSG در آخرین تحویل اور دوم ضربه بزرگی متحمل شد، زمانی که کاپیتان KL Rahul عضله ران راست خود را در حالی که یک توپ را به سمت مرز پوشش اضافی تعقیب می کرد، کشید.

راهول نتوانست مرز را متوقف کند، به نظر درد زیادی داشت و لنگان از زمین خارج شد. در غیاب او، Krunal Pandya هدایت تیم را بر عهده داشت.

دو نفره دو پلسیس و کوهلی یک شروع خوب دیگر به RCB دادند و 62 دوش را در 9 اور دوختند.

هر دو بازکننده نتوانستند به راه بیفتند اما یک سکو را برای بقیه ضربه‌ها فراهم کردند تا RCB را به یک امتیاز مناسب برسانند.

کوهلی به بهترین شکل خود نگاه نمی کرد زیرا او در طول ضربه 30 توپی خود با 31 ران تنها سه مرز را مدیریت کرد و سپس توسط نیکلاس پوران در بازی بولینگ بیشنوی متوقف شد.

مرد جدید در آنوج راوات زیاد دوام نیاورد چون در بولینگ کریشناپا گاوتام به کایل مایرز شکار کرد.

گلن ماکسول خطرنورد، بدون ایجاد مزاحمت برای گلزنان، LBW را به بیشنوی دنبال کرد.

پس از شراکت اولیه بین دو پلسیس و کوهلی، بولرهای LSG به طرز درخشانی بازی را عقب کشیدند.

Suyash Prabhudesai زیاد دوام نیاورد، در اواسط بازی بولینگ آمیت میشرا کهنه کار توسط Gowtham گرفتار شد.

این دیدار در اوور شانزدهم به دلیل نم نم باران مداوم متوقف شد.

پس از تاخیری نزدیک به 26 دقیقه ای به دلیل بارندگی، بازی مجدداً بدون کاهش اور آغاز شد.

در حالی که دو پلسیس عمیق می زد، هرگز در ضربات خود به شتاب مورد نظر نرسید و برای یافتن مرزها و شش ها تلاش کرد، که عموماً به آن شهرت دارد و در نهایت توسط میشا در اوور هفدهم اخراج شد، در حالی که آفریقای جنوبی تلاش می کرد شکستن را بشکند توسط پاندیا دستگیر شد. غل و زنجیر.

پس از آن، دینش کارتیک (16 از 11) تمام تلاش خود را برای بالابردن آنت کرد اما کافی نبود.

در انتها، نوین الحق، پرتاب کننده سریع افغان در اور بیستم، دو ویکت را در دو تحویل به دست آورد تا با ارقام 3 در 30 به پایان برسد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله