جشن قهرمانی ناپولی پس از تساوی سالرنیتانا متوقف شد

ناپولی پس از تساوی 1-1 مقابل سالرنیتانا در روز یکشنبه، برای کسب اولین قهرمانی خود در سری آ پس از 33 سال، باید کمی بیشتر صبر کند. ناپولی، رهبر لیگ فراری، نیاز به پیروزی داشت تا بتواند سومین قهرمانی خود در لیگ را با 6 بازی باقی مانده به پایان فصل، پس از اینکه اینترمیلان در اوایل روز 3-1 نزدیکترین حریف خود، لاتزیو را شکست داد، می برد. و ناپل فکر می‌کرد که وقتی ماتیاس اولیورا درست بعد از یک ساعت، میزبان را به برتری رساند، نسل ناامیدی به پایان می‌رسد.

اما پس از آن که ضربه خیره کننده بولای دیا در شش دقیقه مانده به پایان زمان باعث شد سالرنیتانا با یک امتیاز فرار کند، جشن اسکودتو که مدت ها انتظارش را می کشید باید حداقل برای چند روز دیگر متوقف شود.

لوچیانو اسپالتی مربی به DAZN گفت: “بازیکنان آشکارا از اینکه امشب هواداران درخشان ما را خوشحال نکردند ناامید هستند. اما مدتی است که می بینید که کسب این امتیازها سخت ترین امتیازها هستند.”

ما نماینده رویاهای آنها هستیم و این بدان معناست که این درست است که رویاهای آنها توسط ما محقق شود.”

دور بعدی مسابقات اواسط هفته می تواند سرانجام به انتظار طولانی ناپولی برای افتخار پایان دهد.

تیم اسپالتی 18 امتیاز بالاتر از لاتزیو است که به لطف تساوی 1-1 یوونتوس در رده سوم مقابل بولونیا و حذف رسمی از رقابت های قهرمانی، 19 امتیاز کمتر از سرعت، در رده دوم باقی ماند.

اگر لاتزیو نتواند ساسولو را شکست دهد، ناپولی روز چهارشنبه قهرمان لیگ خواهد شد.

صرف نظر از ستاره های فعلی ناپولی، اکنون تنها به یک امتیاز نیاز دارند تا از دیگو مارادونا الگوبرداری کنند، کسی که بزرگترین باشگاه جنوب ایتالیا را به تنها قهرمانی قبلی خود در لیگ در سال های 1987 و 1990 رساند.

ناپولی تحت فشار جمعیتی تب دار، با لباس های آبی و سفید، از روی پای جلو شروع کرد و تقریباً چند ثانیه پس از شروع بازی جلو رفت، زمانی که ویکتور اوسیمن با ضربه سانتری هیروینگ لوزانو با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این حال، اوسیمهن، گلزن برتر سری آ، تنها تهدید میزبان در نیمه اول ناامیدکننده ای بود که در آن سالرنیتانا دفاع عمیقی کرد و تا حد زیادی ناپولی را دور نگه داشت.

– ناپولی ناامید است –
بهترین فرصت ابتدایی در دقیقه 23 نصیب اوسیمن شد، مهاجم نیجریه با ضربه ایستگاهی عمقی پیوتر زیلینسکی با یک ضربه سر قدرتمند روبرو شد که گیلرمو اوچوا به طرز درخشانی آن را دفع کرد.

اوچوا سپس سه دقیقه قبل از پایان وقت استراحت، درایو دوربرد آندره فرانک زامبو آنگویسا را ​​کنار گذاشت، در حالی که ناپولی در تلاش برای ایجاد موقعیت در برابر تیمی که هنوز از امنیت سری آ مطمئن نبود اما اکنون در 9 مسابقه شکست نخورده بود، تلاش کرد.

تماشاگران به طور فزاینده ای نگران بودند تا اینکه الیورا در افتتاحیه به خانه رفت و باعث فوران شادی در داخل و خارج ورزشگاه شد.

دود آبی سکوها را فرا گرفت در حالی که آتش بازی به طور شنیدنی در بیرون ورزشگاه پخش می شد و بوی تند ترقه های تمام شده در زمین می پیچید.

آن طرفداران حاضر در استادیوم تقریباً پنج ساعت قبل از شروع ساعت 13:00 GMT در بیرون صف ایستاده بودند، با پرچم‌ها، شراره‌ها و بوق‌ها فضایی رنگارنگ و بی‌نظیر ایجاد کرده بودند.

کافه‌ها و رستوران‌های اطراف استادیوم مملو از مردم بودند، زیرا اتومبیل‌ها، اسکوترها و وسایل نقلیه پلیس سعی می‌کردند راه خود را از میان دریای هواداران و فروشندگانی که به جاده سرازیر شده بودند، بپیچند.

به گزارش روزنامه محلی ایل ماتینو، مرکز شهر کمی قبل از شروع به روی ترافیک بسته شد و بیش از 5000 افسر پلیس برای حفظ امنیت مستقر شده بودند.

اما همه چیز بیهوده بود، زیرا دیا تمام شهر را در سکوت فرو برد، وقتی که اوسیمن را پشت سر گذاشت و سپس با شلیکی غیرقابل نجات از کنار الکس مرت رد شد.

آن ضربه، دوازدهمین بازی دیا در فصل سری آ، به این معنی بود که برد اینتر مقابل لاتزیو تنها برای انتقال تیم سیمونه اینزاگی به جایگاه های لیگ قهرمانان اروپا خوب بود.

یک گل دوم لائوتارو مارتینز و یک ضربه دیگر از رابین گوسنز که همگی در 13 دقیقه پایانی به ثمر رسید، اینتر را با اختلاف گل از میلان و رم به جمع چهار تیم برتر رساند.

اینتر همچنین چهار امتیاز کمتر از لاتزیو دارد، که در یک مبارزه جدی برای حضور در فصل آینده رقابت های باشگاهی برتر اروپا بازگشته است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله