جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی RCB vs CSK: Chennai Super Kings Rise to Third Spot

چنای سوپر کینگز در دیدار روز دوشنبه خود در لیگ برتر هند، رویال چلنجرز بنگلور را با هشت ران شکست داد. یک هدف حیرت‌انگیز 227 تعیین کرد، RCB تا خروج گلن ماکسول (76 توپ از 36 توپ) و کاپیتان فاف دو پلسیس (62 از 33) پی در پی در مسیر حرکت کرد. این دو نفر 126 ران برای ویکت سوم اضافه کردند تا امید به پیروزی RCB را افزایش دهند. پیش از این، CSK پس از اینکه ابتدا از او خواسته شد تا برای شش ضربه بزند، امتیاز 226 را به دست آورد. با این برد، CSK به رتبه سوم صعود کرد و RCB در رده هفتم باقی ماند. راجستان رویالز همچنان در صدر جدول امتیازات قرار دارد.

ft6ovfpg

کلاه نارنجی و بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، با 259 ران در پنج بازی، در صدر جدول بالاترین گلزنان قرار دارد. ویرات کوهلی از RCB با 220 ران در رتبه ششم این لیست قرار دارد. توشار دشپنده، پرتاب کننده CSK اکنون با 10 ویکت در رتبه پنجم لیست بالاترین ویکت گیران قرار دارد.

چنای سوپر کینگز دست به دست هم دادند تا در یک مسابقه لیگ برتر هند که 444 دوش در روز دوشنبه در اینجا انجام شد، در هشت ران پیروزی مقابل رویال چلنجرز بنگلور به دست آورند.
دوون کانوی 83 را از 45 تحویل گرفت در حالی که شیوام دوبی با 52 توپ 27 گلوله شد زیرا CSK پس از درخواست اول ضربه زدن، 226 را برای شش ارسال کرد. در پاسخ، RCB در 218 برای هشت به پایان رسید.

فاف دو پلسیس کاپیتان RCB (62 توپ از 33 توپ) و گلن ماکسول (76 بر 36) CSK را تا زمانی که در کریس قرار گرفتند، ترساندند و 126 دوش را برای ویکت سوم به اشتراک گذاشتند تا امید به یک برد معروف را افزایش دهند.

RCB شروع وحشتناکی را تحمل کرد زیرا ویرات کوهلی را از دست داد که برای تحویل آکاش سینگ بازی کرد. اگر ماهیش تیکشانا در اواسط آف اسکی باز را از ماهیپال لومرور رها نمی کرد، می توانست موفقیت بیشتری برای آکاش به دست آورد.

اگرچه Lomror زیاد دوام نیاورد و پس از دستگیر شدن توسط Ruturaj Gaikwad در نقطه پوشش از آنجا رفت. منظور ماکسول کسب و کار بود زیرا او آکاش را برای دو شش در اوور بعدی شکست داد، حتی زمانی که دو پلسیس دو ضربه چهار و شش به دسپاند زد.

دو پلسیس آرایه ضربات خود را به نمایش گذاشت و آکاش بار خشم خود را در اور بعدی تحمل کرد و دو مرز و یک شش را واگذار کرد.

دو پلسیس و ماکسول در بهترین حالت خود بودند و به هیچ بازیکن CSK رحم نکردند و چهار و شش ها را به دلخواه پیدا کردند.

در حالی که دو پلسیس پنجاه توپ خود را تنها با 23 توپ افزایش داد، نیم قرن ماکسول به 24 توپ رسید. پس از آن این استرالیایی به شش عدد بزرگ رسید زیرا RCB در 10 اور به 121 برای دو نفر رسید.

Theekshana آخرین خنده را داشت در حالی که ماکسول را روباه کرد که در جستجوی ضربه بزرگ به یک اسکی باز ضربه زد و MS Dhoni بقیه کارها را انجام داد تا شراکت خطرناک را از بین ببرد. برای بدتر شدن اوضاع برای RCB، دو پلسیس در اوور بعدی جدا شد و دنی یک اسکی باز دیگر را به Meen Ali واگذار کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله