جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از مسابقه GT در مقابل RR: نقطه برتر تثبیت راجستان

IPL 2023: RR روز یکشنبه GT را با 3 ویکت شکست داد تا رتبه اول جدول را تثبیت کند.© BCCI/IPL

راجستان رویالز در دیدار روز یکشنبه خود در لیگ برتر هند در ورزشگاه نارندرا مودی، گجرات تایتانز را با سه ویکت شکست داد. گجرات تایتانز که از او خواسته شد ابتدا با خفاش بزند، امتیاز 177 برای هفت را به دست آورد. شوبمن گیل با 45 توپ از 34 توپ در بالای سفارش بود، در حالی که دیوید میلر یک توپ 30 توپی 46 را زد. آبیناو منوهار با 27 توپ از 13 تحویل سریع وارد دروازه شد. در پاسخ، RR کار را در 19.2 اور تکمیل کرد. سانجو سامسون، کاپیتان RR، 60 توپ از 32 توپ را شکست، در حالی که شیمرون هتمایر با 26 توپ شکست ناپذیر 56 توپ را شکست داد. محمد شامی سه ویکت برای GT به دست آورد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

با پیروزی روز یکشنبه، RR با 8 امتیاز از 5 بازی، صدر جدول را تثبیت کرد. آنها اکنون با دو امتیاز اختلاف نسبت به لاکنو سوپر جاینتز، که 5 بازی نیز انجام داده اند، جایگاه دوم دارند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا ببینید:

mp0o3aho

کلاه نارنجی:

ونکاتش ایر اولین بار در قرن IPL خود را در روز یکشنبه به ثمر رساند و این به او کمک کرد تا در فهرست بهترین گلزنان دونده در جایگاه اول قرار گیرد. در همین حال، شیخار داوان به رده دوم سقوط کرد. شوبمن گیل به رتبه سوم رسید و دیوید وارنر و ویرات کوهلی به ترتیب به رتبه های چهارم و پنجم سقوط کردند.

i4cj0qio

کلاه بنفش:

یوزوندرا چاهال پس از اخراج هاردیک پاندیا در روز یکشنبه در صدر فهرست ویکت گیران برتر قرار گرفت. در همین حین مارک وود به رده دوم سقوط کرد. رشید خان با زدن دو ویکت مقابل RR در رده سوم باقی مانده است، در حالی که محمد شامی با ارقام 3 بر 25 در همان مسابقه به رده چهارم صعود کرده است.

i64lvn9o

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله