جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، کلاه بنفش بعد از بازی RR vs SRH: Hyderabad Move Out Of Bottom

عبدالصمد در آخرین تحویل، در حالی که SRH به طرز شگفت انگیزی 215 را تعقیب می کند، یک شش شکست خورد.© AFP

عبدالصمد در آخرین تحویل 6 امتیازی شد زیرا سان رایزر حیدرآباد (SRH) به طرز شگفت انگیزی 215 را در مقابل راجستان رویالز (RR) در مسابقه IPL 2023 خود در ورزشگاه ساوای منسینگ در جیپور تعقیب کرد. در حالی که SRH در سه اور آخر به 44 گل نیاز داشت، گلن فیلیپس تنها 7 توپ را با 25 توپ بازی کرد، قبل از اینکه صمد در 17 توپ شکست ناپذیر باقی بماند تا SRH را از خط پایان عبور دهد. جالب اینجاست که ساندیپ شارما که آخرین اور را برای آر آر بولد کرد، ابتدا صمد را در آخرین توپ مسابقه اخراج کرده بود.

با این حال، بازی تکراری نشان داد که او تجاوز کرده و یک موقعیت طلایی به صمد داد که دومی با دو دست آن را گرفت و در لانگ آف شش ضربه را زد.

جدول امتیازات IPL 2023

این شکست به این معنی بود که RR با 10 امتیاز از 11 بازی در رده چهارم جدول باقی بماند. از سوی دیگر، SRH از شکاف پایینی صعود کرد و اکنون جایگاه نهم را اشغال کرده است. آنها از 11 بازی خود تاکنون تنها 4 بازی را برده اند.

در اوایل روز، گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، با پیروزی 56 ران برتر مقابل لاکنو سوپر جاینتز، مقام سوم، جایگاه برتر خود را تثبیت کرد. GT از 11 بازی 14 امتیاز دارد، در حالی که LSG از همین تعداد بازی 11 امتیاز دارد.

bhg8ssn8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، همچنان با مجموع 511 نفر در 10 بازی، در صدر فهرست نارنجی پوشان قرار دارد. از سوی دیگر، محمد شامو پیسر GT با 19 اسکالپ در 11 مسابقه، در چارت کلاه بنفش پیشتاز است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله