جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی RR vs CSK: Rajasthan Royals Go Top

راجستان رویالز در حالی که تیم تحت رهبری سانجو سامسون روز پنجشنبه در یک بازی IPL 2023 در جیپور چنای سوپر کینگز را شکست داد، یک بازی تقریباً عالی انجام داد. یاشاسوی جیسوال نویدبخش یک بار دیگر استعداد خود را به نمایش گذاشت و نیم قرن قبل از اینکه اسپینرهای راجستان رویالز چنای سوپر کینگز را خفه کنند تا یک برد راحت 32 دونده را ثبت کنند و به بالای جدول IPL صعود کنند، استعداد خود را به نمایش گذاشت. جیسوال (77 امتیاز از 43) فرم غنی خود را با سومین پنجاه سالگی خود در مسابقات ادامه داد. استادیوم ساوای منسینگ

اسپینرها آدام زامپا (3/22 در 3 اور) و راویچاندران اشوین (2/35) سپس پنج ویکت را بین خود به اشتراک گذاشتند تا CSK را به 170 برای 6 محدود کنند، علیرغم تلاش روتوراج گایکواد (47) و شیوام دوبه (52).

با این برد، رویالز به بالای جدول رفت، در حالی که CSK به رتبه سوم سقوط کرد.

hsvporm8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

Faf du Plessis از رویال چلنجرز بنگلور همچنان با مجموع 422 در 8 بازی پیشتاز است. دوون کانوی (322) از CSK و روتوراج گایکواد (317) به ترتیب سومین و چهارمین ورزش را در اختیار دارند. تا آنجا که به ویکت گیران پیشرو مربوط می شود، محمد سراج از RCB و رشید خان از گجرات تایتانز و توشار از CSK هر کدام 14 ویکت دارند.

صحبت کردن در مورد بازی، برخلاف RR، بازیکنان CSK قبل از اینکه گایکواد، که روی چهار رها شده بود، غل و زنجیر را شکست و به جیسون هولدر (0/49) ضربه ای چهار در اواسط و قبل از زدن ضربه شش اور عمیق به عقب، ضربه ای به جیسون هولدر زد. ساق مربع در اور چهارم.

سانجو سامسون، کاپیتان RR، فشار را با چرخش بولینگ از هر دو انتها تشدید کرد و حرکت سودآوری داشت.

دوون کانوی (8) به مبارزه ادامه داد و با افزایش نرخ اجرای مورد نیاز، مجبور شد در اواسط خاموشی، یک تخته تحویل زامپا به Sandeep Sharma را بزند.

گایکواد که از ویکت مزاحم نشده بود، مدام مرزها را هر بار می دزدید تا تیک تاک جدول را حفظ کند، قبل از اینکه زامپا یک بار دیگر ضربه ای بزند تا از شر فرد خطر خلاص شود.

CSK در نیمه راه 72 برای دو بود.

اشوین (2/35) سپس ویکت های آجینکیا راهانه (15) و “بازیکن ضربه ای” آمباتی رایودو (0) را به دام انداخت تا شانس CSK را بیشتر کند. اما دوبی برنامه های متفاوتی داشت. او سرعت را بالا برد و با زدن چند ششک بسیار مورد نیاز به CSK نوری از امید داد.

همه کاره سومین نیم قرن متوالی خود را با کمک چهار شش و دو چهار به ارمغان آورد. با این حال، او نتوانست طرف خود را از خط خارج کند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله