جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی SRH در مقابل MI: MI Rise To Sixth Spot

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی راجیو گاندی، حیدرآباد، سانرایزرز حیدرآباد را در مسابقه IPL 2023 خود با 14 ران شکست دادند. پس از اینکه کامرون گرین یک ضربه بدون شکست از 64 توپ از 40 توپ به نمایش گذاشت، MI در 20 اور از او خواسته شد که در مجموع 192/5 به ثبت برسد. به غیر از او، ایشان کیشان 38 توپ از 31 توپ را شکست. بعداً، SRH با 14 ران عقب افتاد و پیوش چاولا، جیسون بهرندورف و رایلی مردیت هر کدام دو ویکت گرفتند. با این برد، MI به رتبه ششم صعود کرد و SRH در رده نهم باقی ماند. راجستان رویالز همچنان در صدر جدول امتیازات قرار دارد.

0k8ma4go

کلاه نارنجی و بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، با 259 ران در پنج بازی، در صدر جدول بالاترین گلزنان قرار دارد. تیلاک ورما از MI با مجموع 214 دوش در پنج مسابقه در رده هفتم قرار دارد. از سوی دیگر، یوزوندرا چاهال اسپینر راجستان رویالز، کلاه بنفش را با 11 ویکت در دست دارد. پیوش چاولا از MI با هفت ویکت در رده نهم قرار دارد.

کامرون گرین قدرت بی‌رحمانه‌اش را در راه رسیدن به یک IPL دوشیزه پنجاه نشان داد قبل از اینکه آرجون تندولکار با فشار بسیار زیاد یک اور درخشان بیستم را کسب کند، درحالی‌که هندی‌های بمبئی سان‌رایزرز حیدرآباد را با 14 ران شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه‌شنبه در حیدرآباد شکست دادند.

گرین (64 غیر از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از ضربه زدن به امتیاز 192 برای پنج نفر اخراج کردند. از آنجایی که توپ عجیب به سمت خفاش نمی آمد، بدست آوردن مرزها از همان ابتدا سخت بود، اما سانرایزرز از یک پاورپلی معمولی بازیابی کرد و با کمک بازکننده مایانک آگاروال (48 از 41) و هاینریش کلاسن (هنریش کلاسن) بازی را به عمق برد. 36 تخفیف 16).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و برای سومین شکست خود در پنج بازی، همگی 178 در 19.5 اور از بازی خارج شدند.

در حالی که آگاروال دو دوهای بسیار مورد نیاز را داشت، ضربه کلاسن بود که بمبئی را تحت فشار قرار داد. آفريقاي جنوبي حمله را به پيوش چاولا لگي كهنه كار برد و او را با حركت 4 و 6 در 21 دوان حركت كرد.

Sunrisers به ​​60 توپ از 30 توپ آخر نیاز داشت و مارکو یانسن (13 بر 6) و واشنگتن ساندار (10 بر 6) بازی را با یک سری مرزها جالب کردند قبل از اینکه دومی بهای دویدن معمولی بین ویکت ها را بپردازد.

تندولکار با انجام دومین بازی خود در IPL، مجدداً دو اور با توپ جدید انجام داد و قبل از بازگشت به فینال پرفشار با Sunrisers که به 20 ران نیاز داشت، بازگردد.

تندولکار کاسه پر و پهن را انتخاب کرد و توانست این کار را برای تیمش انجام دهد. او اولین ویکت IPL خود را در این فرآیند دریافت کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله