جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی GT vs SRH: گجرات تیتانز سکوی 1 نقطه

بازیکنان گجرات تایتانز پس از پیروزی بر SRH جشن می گیرند.© BCCI/IPL

گجرات تایتانز بار دیگر در لیگ برتر هند در سال 2023 کلاس خود را ثبت کرد زیرا آنها سان رایزرز حیدرآباد را به طور جامع شکست دادند تا اولین تیمی شوند که وارد پلی آف می شوند. در واقع، با 18 امتیاز در 13 بازی، GT به رهبری هاردیک پاندیا نیز جایگاهی در جمع دو تیم برتر کسب کرده است و در 23 می بازی Qualifier 1 را برگزار خواهد کرد. از رقابت های پلی آف خارج شده اند. تا به حال، پایتخت دهلی نیز از رقابت پلی آف خارج شده است. همه تیم های دیگر هنوز در مرحله پلی آف هستند.

n72o1oig

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

در فهرست بالاترین دونده‌ها، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور با 631 دوش در 12 مسابقه، در صدر جدول قرار دارد. با این حال، شوبمن گیل، پس از اولین تن IPL خود، این فاصله را بسته است و اکنون با 575 امتیاز در 13 مسابقه در رده دوم قرار دارد. محمد شامی و رشید خان دو بازیکن بولر تایتان گجرات هر کدام با 23 پوست سر در صدر جدول پرتاب کننده ها قرار دارند.

در صحبت کردن درباره این بازی، شوبمن گیل اولین تیم خود را در قرن IPL به دست آورد، زیرا گجرات تایتانز اولین تیمی شد که با پیروزی قانع کننده 34 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز دوشنبه، به اولین تیمی تبدیل شد که در پلی آف این دوره در حال انجام است. گیل 101 توپ را با کمک 13 چهار و یک شش توپ زد و 147 دوش برای ویکت دوم با سای سودارسان (47 توپ از 36 توپ) اضافه کرد تا GT را به 188 برای 9 گل برساند، علیرغم بازگشت دیرهنگام بوونشوار از Sunrisers Hyderabad. کومار (5/30).

با خفاش، SRH هرگز در شکار نبود، زیرا آنها مدام ویکت‌های خود را در فواصل زمانی منظم از دست می‌دادند تا برای 9 عدد به 154 محدود شود.

هاینریش کلاسن (66 بر 44) برای SRH یک دست بازی کرد، در حالی که محمد شامی (4/21) و موهیت شارما (4/28) هر کدام چهار ویکت گرفتند تا با توپ برای GT بدرخشند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله