جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از RCB Beat LSG: Lucknow Slip به شماره 3، صعود بنگلور به رتبه پنجم

IPL 2023: RCB پس از پیروزی در 5 بازی از 9 بازی تاکنون 10 امتیاز دارد.© BCCI/IPL

با کمک مصدومیت KL Rahul در اوایل بازی، رویال چلنجرز بنگلور به اندازه کافی تلاش کرد تا در یک بازی کم امتیاز لیگ برتر هند در استادیوم کریکت اکانا در 18 ران پیروزی مقابل لاکنو سوپر جاینتز را به دست آورد. راهول، کاپیتان LSG، عضله ران راست خود را در دومین اوور اینینگ RCB در حالی که تلاش می کرد یک مرز را متوقف کند، کشید و فقط تا انتها برای ضربه زدن بیرون آمد که به نفع میهمانان عمل کرد. LSG پس از اینکه از او خواسته شد ابتدا کاسه بازی کند، یک نمایشگر بولینگ خوب برای محدود کردن RCB به کمتر از 126 عرضه کرد.

بعدها معلوم شد که این یک شروع کابوس‌آمیز برای LSG در تعقیب یک هدف متوسط ​​127 دویدن بود. آنها در نهایت برای 108 بسته بندی شدند.

این برد به RCB کمک کرد تا به جایگاه پنجم برسد. پادشاهان پنجاب به این ترتیب به رده ششم سقوط کردند.

از سوی دیگر، باخت به LSG باعث شد که آنها از شماره 2 فاصله بگیرند. آخرین موقعیت آنها شماره 3 است زیرا راجستان رویالز اکنون یک پله بالاتر از آنها رفته است. در صدر جدول گجرات تایتانز قرار دارد.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا ببینید:

0ndkh4e8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش:

Faf du Plessis (466 ران) با ضربه 44 ران خود در برابر LSG به رتبه شماره صعود کرد. 1 امتیاز، پیشی گرفتن از راجستان رویالز یاشاسوی جیسوال (428) در جدول. دوون کانوی (414) همچنان در رده سوم قرار دارد، در حالی که ویرات کوهلی با 364 دوش در حال حاضر به رده چهارم رسیده است. Ruturaj Gaikwad (354) 5 نفر برتر را تکمیل می کند.

پیسر چنای سوپر کینگز توشار دشپنده دارنده فعلی کلاه بنفش با 17 پوست سر در 8 مسابقه است. او دارای نرخ اعتصاب 11.76 است، اگرچه نرخ اقتصادی او در سمت بالاتر، در 11.07 قرار دارد. او اکنون توسط محمد سراج از RCB با 15 ویکت دنبال می شود. آرشدیپ سینگ از پنجاب کینگز با 15 ویکت در جایگاه سوم قرار دارد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله