جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش: تایتان‌های گجرات به رتبه اول صعود می‌کنند، حیدرآباد به رتبه هشتم می‌رود

IPL 2023: SunRisers Hyderabad روز شنبه با 9 ران موفق به شکست دهلی کپیتالز شد.© BCCI/IPL

میچل مارش یکی از بهترین اجراهای همه جانبه خود را به نمایش گذاشت، اما این کافی نبود زیرا سانرایزرز حیدرآباد با پیروزی 9 ران جامع بر دهلی کپیتالز در IPL در روز شنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت. این بازیکن سخت‌گیر استرالیایی ابتدا چهار ویکت گرفت و سپس در ضربه 63 ران خود با 39 توپ، 6 ضربه حداکثری به ثمر رساند تا امیدهای یک تعقیب و گریز موفق را القا کند، اما پس از بیرون آمدن، همه چیز برای میزبان در کوتلای تنبل به سراشیبی رفت. مسیر. آبیشک شارما با زدن اولین ضربه، یک توپ 36-67 را کوبید تا زمینه را برای هاینریش کلاسن فراهم کند، که با 53 شکست ناپذیر شکوفایی نهایی را فراهم کرد زیرا SRH امتیاز 197 بر 6 را به ثبت رساند.

در پاسخ، دهلی کپیتالز 9 ران کمتر از کل باقی ماند.

با این برد، SRH به رده هشتم جدول رفت و MI به رده نهم سقوط کرد. موقعیت DC – که در انتهای جدول قرار داشتند – بدون تغییر باقی ماند.

در اولین بازی روز شنبه، گجرات تایتانز با 7 ویکت کلکته نایت رایدرز را شکست داد و با 12 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. در همین حال، راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز هر کدام به ترتیب به رتبه های دوم و سوم سقوط کردند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا ببینید:

akuq10v

کلاه نارنجی، کلاه بنفش:

Faf du Plessis از RCB با مجموع 422 در 8 بازی همچنان پیشتاز است. شوبمن از GT با ضربه زدن 49 ران خود به جایگاه دوم صعود کرد. ویرات کوهلی در رده سوم و دوون کانوی در رده چهارم سقوط کردند. تا جایی که به ویکت گیران پیشرو مربوط می شود، محمد سراج از RCB، رشید خان از GT، آرشدیپ سینگ از PBKS و توشار دشپنده از CSK هر کدام 14 ویکت دارند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله