جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شده، کلاه نارنجی، فهرست سرپوش بنفش پس از بازی PBKS vs LSG: Lucknow Rise To Spot 2

LSG روز جمعه PBKS را با 56 ران شکست داد.© BCCI/IPL

مارکوس استوینیس و کایل مایرز در حالی که لاکنو سوپر غول‌ها توانستند پادشاهان پنجاب را با 56 ران در مسابقه‌ای با امتیاز بالا در روز جمعه پس از جمع‌آوری دومین مجموع برتر تاریخ IPL، شکست دهند، یک مسترکلاس قدرتمند برگزار کردند. نمایش ضربات وحشیانه مایرز (54 ​​از 24) و استوینیس (72 از 40) باعث شد تا لاکنو سوپر جاینتز به 257 در مقابل پنج در برابر پادشاهان پنجاب ولخرجی برسد. پنجاب که برای انجام یک تعقیب و گریز غیرمحتمل به 13 ران در هر اور نیاز داشت، با وجود گلزنی خوب در بازی عقب ماند و با 201 اور در 19.5 به پایان رسید.

آتاراوا تاید به خوبی برای 66 گل از 36 گل به ثمر رساند که اولین امتیاز او در IPL 50 امتیاز بود، اما بازیکنانی مانند لیام لیوینگستون (36 بر 22) و سیکندررضا (23 بر 14) نتوانستند آنقدر بمانند تا بر حریف فشار بیاورند. کاپیتان شیخار داوان در بازگشت تنها دو توپ دوام آورد. یاش تاکور گام‌زن جوان با ارقام 4/37 در 4 اوور موفق‌ترین توپ‌باز بود.

LSG با این برد از 8 بازی به 10 امتیاز رسید و به رده دوم جدول امتیازی صعود کرد. این باعث شد که غول‌های گجرات یک نقطه به مقام سوم سقوط کنند و سوپر کینگز چنای به رتبه چهارم رسید.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا ببینید:

i10gvpoo

کلاه نارنجی و بنفش:

Faf du Plessis از RCB با مجموع 422 در 8 بازی همچنان پیشتاز است. ویرات کهلی با 333 دوندگی در جایگاه دوم قرار دارد. دوون کانوی (322) از CSK و روتوراج گایکواد (317) به ترتیب مقام های سوم و چهارم را در اختیار دارند. تا جایی که به ویکت گیران پیشرو مربوط می شود، محمد سراج از RCB، رشید خان از GT، آرشدیپ سینگ از PBKS و توشار دشپنده از CSK هر کدام 14 ویکت دارند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله