جدول امتیازات IPL 2023، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از MI Beat RR در فیلم هیجان انگیز پر امتیاز

قهرمانی های تیم دیوید باعث شد که Mi یک پیروزی بزرگ در برابر RR به ارمغان بیاورد© BCCI/Sportzpics

در هزارمین مسابقه تاریخ لیگ برتر هند (IPL)، هندی‌های بمبئی هدف غول‌پیکر 213 ران را در برابر راجستان رویالز تعقیب کردند تا خود را در جستجوی جایگاهی در پلی‌آف نگه دارند. این پیروزی چهارمین پیروزی MI از 8 مسابقه بود در حالی که RR فرصت را از دست داد تا با شکست مجدداً رتبه اول جدول را به دست آورد. این یاشاسوی جیسوال بود که اولین تن IPL خود را به ثمر رساند تا صحنه عالی را برای رویالز رقم بزند، اما قهرمانی تیم دیوید و سوریاکومار یاداو در پایان باعث شد تا MI دو امتیاز از بازی بگیرد.

جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده:

راجستان رویالز اگر هندی‌های بمبئی را در روز یکشنبه شکست می‌داد، در صدر جدول امتیازی IPL 2023 قرار می‌گرفت، اما شکست آنها به این معنا بود که گواجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، با 12 امتیاز در صدر باقی می‌ماند. در مجموع 4 تیم هر کدام 10 امتیاز به نام خود دارند و لاکنو سوپر جاینتز، راجستان رویالز، چنای سوپر کینگز و پنجاب کینگز چهار جایگاه بعدی را در اختیار دارند.

دهلی کپیتالز با تنها 2 پیروزی در 8 بازی در انتهای جدول رده بندی لیگ باقی مانده است.

8nn90np8

جدول رده بندی کلاه نارنجی:

جیسوال با یک قرن درخشان در بازی مقابل بمبئی به رتبه شماره یک صعود کرد. 1 امتیاز، پیشی گرفتن از کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، فاف دو پلسیس در جدول. در 9 مسابقه، جیسوال 428 دوش به نام خود را به ثبت رسانده است، در حالی که دو پلسیس با 422 دوش در 8 مسابقه، درست پشت سر است.

دوون کانوی (414)، روتوراج گایکواد (354) و ویرات کوهلی (333) 5 نفر برتر را تکمیل می کنند.

جدول رده بندی کلاه بنفش:

پیسر چنای سوپر کینگز توشار دشپنده دارنده فعلی کلاه بنفش با 17 پوست سر در 8 مسابقه است. او دارای نرخ اعتصاب 11.76 است، اگرچه نرخ اقتصادی او در سمت بالاتر، در 11.07 قرار دارد. پس از او آرشدیپ سینگ از پنجاب کینگز با 15 ویکت در رده دوم قرار گرفت.

محمد سراج (14)، رشید خان (14) و آر اشوین (13) سه بازیکن بعدی این لیست هستند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله