“جایگزینی برای جاسپیت بومرا، بعدی محمد شامی”: ستاره سابق هند در برترین IPL Pacer

آرپی سینگ احساس می‌کند که محمد سراج می‌تواند جایگزینی ایده‌آل برای جاسپیت بومرا باشد.© AFP

محمد سراج، بازیکن هند و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) این بار از یک فصل رویایی در لیگ برتر هند لذت می برد. با مصدومیت جاش هزلوود، ستاره پیستور در نیم فصل، سراج هدایت واحد سرعت را برای RCB بر عهده داشت و تا کنون در 9 مسابقه 15 ویکت به دست آورده است. همچنین، او با 7/34 rpo بسیار مقرون به صرفه بوده است، در مقایسه با فصل گذشته، جایی که او بیش از 10 ران در هر اوور به بیرون درز کرد. آرپی سینگ، بازیکن سابق هند، سراج را تحسین کرد و گفت که این بازیکن 29 ساله می تواند محمد شامی بعدی شود.

“من مدت زیادی است که سراج را دنبال می کنم. زمانی که او به تیم هند پیوست، نمودار او واقعاً بالا بود و سپس به آرامی شروع به سقوط کرد. اما خوب است که می بینم او این بار روی چیزهای زیادی کار کرده است. آرپی سینگ در یک مصاحبه اختصاصی به هندوستان تایمز گفت: تناسب اندام یک نکته مهم است.

برنده جام جهانی 2007 T20 اضافه کرد که سراج می تواند جایگزینی ایده آل برای جاسپیت بومره باشد.

حالا اگر به بخش فنی نگاه کنید، او روی موقعیت مچ دست خود بسیار کار کرده است و به همین دلیل توپ را بهتر پرتاب می کند و همچنین در حال بولینگ استامپ به کنده است. او می تواند جایگزینی برای بومراه باشد. در واقع، من احساس می‌کنم که اگر نمودار او همچنان در حال افزایش باشد، می‌تواند محمد شامی بعدی باشد.»

سراج علاوه بر موفقیت‌هایش با RCB، خود را به عنوان یکی از اعضای ثابت تیم هند در قالب‌های مختلف تثبیت کرده است.

انتظار می‌رود که او نقش بزرگی برای تیم در فینال مسابقات جهانی آزمایشی آینده مقابل استرالیا و همچنین جام جهانی ODI در خاک خانگی اواخر امسال ایفا کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله