جان سینا تصویر MS Dhoni را در ژست کلاسیک “You Can’t See Me” به اشتراک می گذارد

جان سینا تصویر MS Dhoni را در کلاسیک به اشتراک می گذارد

MS Dhoni در حال بازی برای Chennai Super Kings در IPL 2023© توییتر

شوق MS Dhoni لیگ برتر هند را فرا گرفته است و به نظر می رسد که کاپیتان چنای سوپر کینگز یک طرفدار سرشناس جدید پیدا کرده است. تصویری از دونی که در حین بازی IPL دستانش را تکان می‌دهد، به دلیل شباهت‌هایش با ژست «تو نمی‌توانی من را ببینی» جان سینا، ستاره WWE، در فضای مجازی منتشر شد و خود کشتی‌گیر حرفه‌ای اکنون به این تصویر واکنش نشان داده است. سینا در اینستاگرام عکسی از دونی در ژست ویروسی منتشر کرد اما هیچ توضیحی برای آن نگذاشت. سینا به دلیل انتشار تصاویری از افراد مشهور مختلف در سراسر جهان شناخته شده است، اما ادای احترام او به Dhoni همه طرفداران کریکت را شگفت زده کرده است.

این حادثه در جریان بازی CSK مقابل لاکنو سوپر جاینتز اتفاق افتاد، زمانی که داور آنیل چوداری درخواست تجدید نظر ماهئیش تیکشانا را رد کرد. Dhoni می خواست بگوید که او نمی تواند عمل را به درستی از پشت کنده ها ببیند و در نهایت ژست “تو نمی توانی من را ببینی” را تقلید کرد. این تصویر به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و کاربران تئوری های خود را ارائه کردند.

ام اس دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در برابر سرخپوستان بمبئی به میدان برود.

دور دوم ال کلاسیکو IPL است و هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد. با یک برد، چنای سوپر کینگز پس از اینکه آخرین بازی آنها مقابل لاکنو سوپر جاینتز بدون نتیجه به پایان رسید، به دنبال صعود به رده دوم خواهد بود. در حالی که سرخپوستان بمبئی نیز با طرز فکری مشابه وارد ورزشگاه می شوند زیرا با پیروزی با 12 امتیاز به رده دوم می رسند.

MS Dhoni، کاپیتان CSK، در حین بازی گفت: “ما اول کاسه میزنیم. انتظار میرود کمی باران ببارد، این یکی از دلایل است، به نظر یک ویکت خوب است و ما میخواهیم آنها برای ما یک هدف تعیین کنند. هر فردی خوب کار کرده است، همه. می‌توانیم کمی توجه خود را در زمین نشان دهیم، ما در هر بازی پیشرفت کرده‌ایم، و لغزش‌هایی وجود داشته است، اما باید خوب کار را تمام کنیم. ما با همان ترکیب بازی می‌کنیم.”

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله