جان بوکانان می گوید هند و استرالیا: آجینکیا رهانه نباید سعی کند از ویرات کوهلی الگوبرداری کند


هنگامی که استرالیایی ها از سال 1999 تا 2007 بر کریکت جهان تسلط داشتند ، جان بوکانان به عنوان مربی در راس امور بود. مربی سابق معتقد است که معاون آزمون هند ، آژینکیا رهانه ، معاون آزمون هند مانند ویرات کوهلی ، به عنوان مربی ، در کریکت جهان از نزدیک کار نکرده است. گیم پلی او و نباید سعی کند از کاپیتان خود الگوبرداری کند اگر پایه اصلی رده متوسط ​​بخواهد در سری آینده موفق شود. بوکانان در یک تعامل اختصاصی با ANI از بریزبن ، در مورد شانس هند در سری آینده صحبت کرد ، اینکه غیبت کوهلی چه تاثیری بر تیم خواهد گذاشت و همچنین او بینش خود را در مورد سرعت حمله هر دو تیم ارائه داد.

اخبار

“جدایی ویرات از تیم ضربه بزرگی به مبارزات هند در استرالیا است. آنها اشتیاق ، رقابت ، اعتقاد او به کارهایی را که می توانند به صورت تیمی انجام دهند از دست خواهند داد. علاوه بر این ، یکی از بهترین ها را از دست خواهند داد بتمن ها در کریکت جهان “، بوکان گفت.

استرالیای سابق استرالیا افزود: “من هیچ نظریه ای در مورد رهانه به عنوان یک رهبر و یک کاپیتان ندارم. او کهلی نخواهد بود و همچنین نباید تلاش کند که باشد. اولین کار او امتیاز دویدن و مثال زدن به این روش خواهد بود.” مربی ورزشی.

کاپیتر کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و پس از آنکه هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به او اجازه مرخصی پدری داد ، به خانه بازمی گردد. در نتیجه ، رهانه در غیاب او تیم را هدایت خواهد کرد.

تیم هند در 13 نوامبر وارد استرالیا شده بود و تیم در حال حاضر در دوره قرنطینه خود است. با این حال ، این تیم در حال تمرین بوده و تیم تحت هدایت کهلی نیز اولین بازی درون تیمی خود را روز یکشنبه انجام داده است.

“بله ، همیشه خوب است که مدتی در یک کشور خارجی باشید ، قبل از یک سری مسابقات بازی کنید. هر چند امسال به دلیل COVID متفاوت است. بیشتر بازیکنان مدتی در طول IPL و در حال حاضر در یک حباب زیستی بوده اند بوکانان گفت: “من انتظار دارم بسیاری از بازیکنان هند تا زمان شروع آزمون سال نو احساس این قفل و انزوا را داشته باشند.”

Pacer Ishant Sharma در حال حاضر در آکادمی ملی کریکت (NCA) برای بازیابی تناسب اندام کامل و آغاز تور استرالیا است. بوکانان احساس می کند که اگر نتواند در سری مسابقات مقابل استرالیا بازی کند ، طرف هندی دلش برای او تنگ خواهد شد. مربی برنده جام جهانی همچنین بر چگونگی پشتیبان گیری هند از محمد شامی و جاسپریت بومرا تأکید کرد.

“من فکر می کنم حمله بولینگ استرالیایی کامینز ، استارک ، هازلوود ، پتینسون ، ناصر ، لیونس ، سوپسون یک حمله قویتر و متعادل تر از هند به نظر می رسد ، به خصوص اگر ایشانت در دسترس نباشد. بازی در شرایط استرالیا ، بولینگ ها به تجربه نیاز دارند. اشوین و کالدیپ نقش های پشتیبانی خوبی را ایفا خواهد کرد و ممکن است عاملی در سیدنی باشد. اما هند فاقد پشتیبان گیری کامل از بومرا ، شامی و یداو است. بومرا یک پیاده روی خوب است. او دوام بسیار خوبی دارد. من فکر می کنم هند باید از او به گونه ای استفاده کند که او برای هر مسابقه تا آنجا که ممکن است تازه است “.

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود در سری تست ها را در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام 2-1 سری پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border-Gavaskar هستند. با این حال ، در طول آن سریال ، استرالیا به رهبری تیم پین بدون دو نفر استیو اسمیت و دیوید وارنر حضور نداشت.

“این مطمئناً برای استرالیا یک ترکیب ضرب و شتم بسیار قوی تر از بازی در سری گذشته است. به شرطی که هر یک از آنها در جایی نزدیک به بهترین بازی های خود را داشته باشند ، فکر می کنم این واقعیت با یک ترکیب بولینگ هندی ترکیب شود. کمی کوتاه از نظر تجربه و تنوع ، یک ترکیب بولینگ استرالیایی که به نظر می رسد برای این مجموعه مقدماتی باشد ، به علاوه فاکتور حباب زیستی COVID. این مطمئناً استرالیا را به عنوان علاقه مندی ها برای پیروزی در سری کوتاه و سری تست قرار می دهد. بوکان

هفته گذشته استرالیای جنوبی دچار یک قفل سخت شده بود زیرا در موارد COVID-19 جهش ناگهانی داشت. قرار است اولین آزمون در 17 دسامبر در آدلاید برگزار شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی خواهد بود.

مربی سابق استرالیا گفته است که وی به دلیل کنترل وضعیت COVID در استرالیا ، مکان ها را عوض نمی کند. “استرالیا همیشه ترجیح می دهد اولین آزمون را در بریزبن برگزار کند. با این حال ، من نمی دانم که برنامه تغییر می کند زیرا آدلاید اکنون از قفل خارج شده است. COVID هنوز در کشور در گردش است ، اما اکنون تحت کنترل است. اگر این به هر طریقی در طول تور تغییر می کند ، قطعاً برنامه ای را تغییر می دهد که می تواند به یک عارضه اضافی برای هند در تور تبدیل شود “.

در حال حاضر ، چهارمین آزمایش این مجموعه بین هند و استرالیا قرار است در بریزبن برگزار شود. استرالیا سابقه قابل توجهی در بریزبن دارد و محل برگزاری آن به نوعی قلعه برای طرفین تبدیل شده است.

تبلیغ شده

هنگامی که از او خواسته شد موفقیت استرالیا در بریزبن را رمزگشایی کند ، بوکان پاسخ داد: “گبا مکانی برای تنظیم همه بازیکنان است. این فقط نیست که بتمن ها باید در طول 2 و 3 آزمون به گزاف گویی و افزایش سرعت ویکت سازگار شوند. گوبا یک ویکت است که هر روز ، گاهی اوقات ، هر جلسه چالش های مختلفی را برای بتمن ها و بولینگ ها به وجود می آورد. این به دلیل گرمای بریزبن است.

“روز 1 رطوبت در ویکت را می بیند تا از خشک شدن و ترک خوردن تا روز 5 جلوگیری کند. به همین دلیل اسپینرها می توانند در دو جلسه اول روز 1 تعداد انگشت شماری باشند زیرا توپ روی سطح را می گیرد. روزهای 2 و 3 اگر ویکت داغ بماند و باران تابستانی یا رعد و برق زیاد نباشد ، جلسه گذشته در روز 4 و روز 5 کمی ناعادلانه تر خواهد بود بازیکنان بسیار خوبی با شرایط در حال تغییر ویکت سازگار می شوند و بتمن ها و بولینگ ها اگر بتوانند چنین کاری کنند ، می توانند در گبا بسیار موفق باشند. “

مباحث ذکر شده در این مقاله