جاش هزلوود در خانه محمد سراج در کنار عکس برد تست گابا هند نشسته است. طرفداران واکنش نشان می دهند

جاش هزلوود در خانه محمد سراجس در کنار عکس برد تست گابا هند نشسته است.  طرفداران واکنش نشان می دهند

جاش هزلوود زیر عکسی از پیروزی تست معروف هند در گابا در بریزبن نشسته است.© توییتر

لیگ برتر هند در سال 2023 در حالی به پایان تجاری خود می رسد که اکثر تیم ها هنوز برای صعود به پلی آف در رقابت هستند. تنها تایتان‌های گجرات که به رهبری هاردیک پاندیا هدایت می‌شود توانسته‌اند در چهار جایگاه برتر قرار بگیرند در حالی که دهلی کپیتالز و سان رایزر هیدرباد از رقابت خارج شده‌اند. تیم‌های دیگر، از جمله RCB به رهبری Faf du Plessis، در حال پیشروی در چند روز آخر مرحله لیگ هستند. با داغ شدن مسابقه پلی آف، تیم RCB کمی وقت گذاشت و از خانه ستاره خود سراج سراج در حیدرآباد بازدید کرد. RCB تصاویری از این نشست ویژه منتشر کرد.

در توضیح این پست آمده است: “به وقت حیدرآبادی بریانی! پسرها دیشب در خانه جدید زیبای میان پیست استاپ گرفتند! #PlayBold #RCB”

در یکی از عکس‌های ارسال شده توسط RCB، جاش هزلوود، پیسر استرالیایی را می‌توان دید که در کنار عکسی از پیروزی معروف هند در یک تست در برابر استرالیا در گابا در بریزبن در سال 2001 نشسته است. هم سراج و هم هازلوود بخشی از آن بازی بودند. هند، علیرغم مبارزه با مصدومیت چندین بازیکن ستاره، استرالیا را با سه ویکت شکست داد تا یک برد به یاد ماندنی در سری آجینکیا راهان، کاپیتان ایستاده به دست آورد.

یکی از طرفداران اشاره کرد که هزلوود در کنار عکس نشسته است. یکی از کاربران توییتر نوشت: «هیزلوود جای مناسبی را برای نشستن انتخاب کرد ….. در کنار آن عکس گابا».

یکی دیگر از کاربران توییتر نوشت: “Hazelwood aapke upar ka photo toh thora dekho (هزلوود لطفا عکس بالای سر خود را ببینید”.

RCB در حال حاضر پس از انجام همین تعداد بازی در IPL 2023، 12 امتیاز دارد. آنها باید هر دو بازی باقیمانده خود را ببرند تا از هرگونه مشکل در ورود به پلی آف جلوگیری کنند. تیم تحت رهبری دو پلسیس هنگام دیدار با SRH در پنجشنبه شب در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت. RCB در بازی قبلی خود یک پیروزی عظیم 112 ران مقابل راجستان رویالز به ثبت رساند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله