تیم کوک، مدیر عامل اپل، با ساینا نهوال، پوللا گوپیچند سرو شد، شکست خورد. عکس ها را ببینید

تیم کوک، مدیر عامل اپل در حال حاضر به مناسبت افتتاحیه بزرگ اولین فروشگاه خرده فروشی اپل در مجتمع Bandra-Kurla بمبئی (BKC) در سفری به هند است. او صبح روز سه شنبه در توییتی نوشت: “انرژی، خلاقیت و اشتیاق در بمبئی باورنکردنی است! ما بسیار هیجان زده هستیم که اپل BKC را افتتاح کنیم – اولین فروشگاه ما در هند.” جدای از راه اندازی فروشگاه، کوک همچنین با ستاره های هندی بدمینتون، ساینا نهوال، دارنده مدال المپیک، کیدامبی سریکانث، پوللا گوپیچاند، پاروپالی کاشیاپ، دیدار کرد و با آنها تعامل داشت.

“دیدار عالی مربی گوپیچند و قهرمانان بدمینتون ساینا نهوال، سریکانث کیدامبی، چیراگ شتی و پاروپالی کاشیاپ، که در قرار دادن بدمینتون روی نقشه هند نقش داشته اند. ما خدمت کردیم، شکستیم و در مورد نحوه کمک اپل واچ به آنها در تمرین صحبت کردیم! ” کوک توییت کرد.

هنگامی که مدیر عامل اپل درهای اولین فروشگاه هند را باز کرد و بسیاری از علاقه مندان به گجت های هیجان زده در حال عکس گرفتن با کوک برای سلفی گرفتن، تشویق های بلندی به صدا درآمد. در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، افرادی دیده شدند که صبورانه در صف‌های مارپیچ بیرون فروشگاه منتظر بودند.

فروشگاه اپل در دهلی در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه برای مشتریان باز خواهد بود. این غول فناوری ایالات متحده اولین فروشگاه آنلاین خود را در هند در سال 2020 راه اندازی کرد و قرار بود فروشگاه های فیزیکی خود را به زودی راه اندازی کند، اما برنامه ها به دلیل همه گیری کووید متوقف شد.

اولین فروشگاه های خرده فروشی آجر و ملات در هند، گسترش چشمگیر غول فناوری ایالات متحده در این کشور را نشان می دهد و خدمات و تجربیات شخصی خود را به مشتریان ارائه می دهد.

اپل در حال استفاده از رشد بازار الکترونیک هند است و به شدت بر تولید محصولات خود در این کشور تمرکز کرده است.

اپل تنها چند روز پس از رونمایی جهانی، تولید جدیدترین مدل های آیفون 14 خود را در هند آغاز کرد. در هند، غول فناوری ایالات متحده با سه تولیدکننده برتر جهانی گوشی های هوشمند – Wistron، Foxconn و Pegatron همکاری می کند.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله