تیم های PSL سلطان های سلطان و کراچی کراچی ادای احترام زیادی به دین جونز می دهند. تماشا کردن

بازیکنان هر دو امتیاز PSL برای ادای احترام به دین جونز به شکل “D” ایستادند.© توییتر


امتیازهای برتر سوپرلیگ پاکستان (PSL) Multan Sultans و Karachi Kings روز شنبه احترام قابل توجهی به دین جونز ، که در سپتامبر سال جاری در بمبئی درگذشت ، ادای احترام کردند. بازیکنان هر دو فرنچایز ، قبل از شروع بازی ، برای ادای احترام به کریکت سابق استرالیا ، شکل انسانی به شکل “D” ایجاد کردند. دستیار رسمی PSL در توئیتر این ویدیو را در سایت میکرو وبلاگ نویسی نوشت: “برای همیشه در قلب ما ، Deano #HBLPSLV #PhirSeTayyarHain #MSvKK”.

اخبار

کاپیتان پیشین پاکستان ، واسم اکرم ، که مربی موقت پادشاهان کراچی نیز هست ، در توییتر خود به احترام دین جونز ادای احترام کرد.

“شما قرار بود امروز در اینجا با ما باشید ، اما متأسفانه زندگی برنامه های دیگری نیز داشت. من می دانم كه هیچ چیز نمی تواند شما را از پسرانتان دور كند و هر كجا كه باشید ما را تماشا می كنید و ما را تشویق می كنید. اینها برای شماProfDeano امیدوارم كه تو افتخار می کنی!KarachiKingsARYSalman_ARY ، “اکرم در توییت خود نوشت.

در این مسابقه ، پادشاهان کراچی پیروز میدان شدند و میدان را انتخاب کردند.

تبلیغ شده

سوار بر 40 توپ 31 دور راوی بوپارا و یک کاموای سهیل تانویر (25) مولتان در مجموع 141 مسابقه را برای 7 بازی از 20 گران اختصاص داده شده خود ثبت کرد.

آرشاد اقبال توپ انتخابی کراچی بود. وی با سه رقم 21 درصدی از سه سهمیه خود بازگشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله