تیم فوتبال زنان هند می تواند قبل از تیم مردان به جام جهانی فیفا راه یابد: رئیس AIFF ، پر افتخار پاتل


Praful Patel ، رئیس کل فدراسیون فوتبال هند (AIFF) روز سه شنبه گفت که تیم ملی زنان می تواند قبل از حضور تیم مردان در جام جهانی فیفا ، با وجود توجه کمتر به آنها ، صعود کند. پاتل گفت AIFF امیدوار است که تیم زنان بتواند به جام جهانی فیفا 2027 راه یابد. با حمایت از نظر پاتل ، وزارت ورزش از AIFF خواست تا نقشه راه “عملی و عملی” را برای کار در جهت صلاحیت تیم زنان در جام جهانی 2027 آماده کند.

اخبار

پاتل در تعامل مجازی با اعضای تیم جام جهانی زیر 17 سال زنان با ورزش گفت: “رتبه FIFA تیم زنان بهتر از تیم مردان است که بسیار خوب است ، وقتی که نسبت به مردان کمتر به فوتبال زنان توجه داشتیم.” وزیر Kiren Rijiju در آن حضور دارد.

“وقتی این بچه ها رشد می کنند ، من احساس می کنم تیم زنان خیلی زودتر از مردان در جام جهانی شرکت می کنند … و من بسیار امیدوارم که در مورد نسخه 2027 (جام جهانی فیفا). ما همچنان حمایت خواهیم کرد و من مطمئن هستم که این بازیکنان به خوبی هند را در آینده نمایندگی خواهند کرد. “

تیم زنان در حال حاضر از بین 159 کشور در رده 55 قرار دارد در حالی که تیم مردان 104 از 210 کشور است. ریجیجو نیز خوش بینی مشابهی را ابراز کرد و گفت که در آینده ای نزدیک هند به جام جهانی زنان فیفا راه پیدا می کند.

“چه بزرگسالان و چه جوانان ، رده بندی تیم زنان بالاتر از مردان است. ما توانایی صعود را داریم ، حتی اگر کشور میزبان نباشیم. من معتقدم هند به زودی در جام جهانی زنان فیفا راه پیدا می کند. ما احساس می کنیم مردان باید همچنین واجد شرایط بودن ، “گفت.

مدیر کل اداره ورزش هند ، Sandeep Pradhan ، ضمن جمع بندی نکات اصلی ناشی از این تعامل ، از AIFF خواست که یک نقشه راه با “چشم انداز” انتخابی تیم زنان برای جام جهانی 027 آماده کند.

“ما از AIFF می خواهیم که همه سهامداران را گرد هم آورد و نقشه راهی مشخص و عملی برای حضور در جام جهانی زنان فیفا 2027 ارائه دهد. این چشم انداز است. این هندوستان را به یک قدرت در فوتبال زنان تبدیل خواهد کرد. در سال 2027 ، “پرادان گفت.

هند قرار بود امسال میزبان جام جهانی زنان FIFA U-17 باشد اما پس از تعویق به دلیل همه گیری COVID-19 ، نمایش گروه سنی لغو شد. به هر حال حق میزبانی برای نسخه 2022 به این کشور داده شد.

پاتل اعلام کرد که هشت نفر از اعضای تیم زیر 17 سال واجد شرایط بازی در جام جهانی زنان FIFA U-17 2022 هستند زیرا آنها متولد 2005 هستند در حالی که بقیه افراد از نظر سنی محروم هستند. وی با بیان اینکه چندین موقعیت دیگر برای آنها وجود دارد ، از بازیکنانی که جام جهانی زیر 17 سال 2022 را از دست می دهند خواست که ناامید نشوند.

“دختران جوان ما نباید امید خود را از دست بدهند ، زیرا فرصت های زیادی برای بازی در این کشور به دست می آورید. یک مرحله انتخابی در مارس (سال آینده) برای جام جهانی زنان 2022 فیفا U-20 و مرحله 2 در ماه آگوست وجود دارد ، فرصتی برای آن و ما اردو را از ژانویه آغاز می کنیم. “

“هند همچنین میزبان جام ملت های آسیا در سال 2022 است و تا آن زمان برخی از شما 18-19 ساله خواهید شد و می توانید فرصتی برای بازی در تیم ملی بزرگسالان پیدا کنید.”

وی همچنین گفت که AIFF در حال ایجاد تیم توسعه برای این بازیکنان زن در خط مردان Arrows هند – که در I-League بازی می کنند – برای حضور در لیگ زنان هند. ریجیجو گفت که دولت کمک های خود را به AIFF در میزبانی مسابقات جام جهانی FIFA U-17 در سال 2022 ادامه خواهد داد.

تبلیغ شده

وی گفت: “ما برای سال 2022 همان آماده سازی را برای سال 2020 ادامه خواهیم داد و از طرف دولت پشتیبانی مالی و نیروی انسانی خواهیم کرد.”

“من ناامید شدم که برخی از دختران زیر 17 سال به دلیل فاکتور سنی قادر به بازی در سال 2022 نیستند. اما چیزی وجود ندارد که ناامید شود ، شما می توانید در رده بزرگسالان زیر 20 سال بازی کنید ، شما آینده هستید. جای نگرانی نیست ، ما همه حمایت ها را خواهیم کرد. “

مباحث ذکر شده در این مقاله