تیم دیوید برای سرخپوستان بمبئی 3 سیکس را برای پیروزی به پایان می رساند. واکنش ساچین تندولکار طلاست. تماشا کردن

تیم دیوید (L) و تیلاک وارما© BCCI

تیم دیوید به‌عنوان قهرمان سرخپوستان بمبئی ظاهر شد، درحالی‌که این بازیکن همه‌جانبه با سه توپ در سه توپ، تیمش را به پیروزی مقابل راجستان رویالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 هدایت کرد. با 17 ران مورد نیاز از پایان نهایی، توپ به جیسون هولدر داده شد اما شروع آنطور که انتظار می رفت نبود. دیوید اولین توپ را مستقیماً روی زمین به مدت شش کوبید و سپس آن را با یک ماکسیمم دیگر در وسط ویکت ادامه داد. فشار به طور کامل بر روی بازیکن ملی پوش هند غربی بود و توپ سوم نیز برای بازی ششم نهایی بر روی بازیکن پای مربعی عمقی فرستاده شد. جمعیت با تشویق به هوا بلند شد و حتی ساچین تندولکار نیز در حال خندان دیده می شد.

قرن دوشیزه یاشاسوی جیسوال (124) جوان با استعداد، بی‌نتیجه ماند زیرا تیم دیوید در فینال سه ضربه متوالی به ثمر رساند.

جیسوال 21 ساله تنها 124 توپ را از 62 توپ، که با 16 مرز و 8 ماکزیمم پوشیده شده بود، با نرخ ضربه 200 شکست داد تا پس از انتخاب برای ضربه زدن، رویالز را به تنهایی به 212 برای 7 برساند.

سرخپوستان بمبئی با ضربه های مهم کامرون گرین (44) و سوریاکومار یاداو (55 با 29 توپ) در وسط مبارزه کردند، قبل از اینکه دیوید بازی را به پایان برساند، همراه با تیلاک وارما (29 بازی خارج از بازی)، در حالی که تیم میزبان به تعقیب توپ رفت. هدف را با سه توپ ذخیره کنید.

با 17 بازی مورد نیاز در فینال که توسط جیسون هولدر انجام شد، دیوید سه ضربه ششم متوالی را از سه تحویل اول شکست داد تا بازی را تمام کند، زیرا MI به 214 برای 4 در 19.3 اور رسید تا کاپیتان روهیت شارما یک هدیه تولد بدهد.

دیوید در مجموع پنج شش ها و دو چهار تایی را در طول 45 ضربه خود شکست داد و تنها 14 توپ را به دست آورد. او 62 دوش از تنها 23 توپ برای ویکت پنجم فتح نشده با وارما اضافه کرد تا جدول رویالز را تغییر دهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله