تیراندازی با کمان: Ojas Deotale، Jyothi Surekha Stun Mighty Koreans، کیف طلای جام جهانی پیاپی

تیراندازی با کمان: Ojas Deotale، Jyothi Surekha Stun Mighty Koreans، کیف طلای جام جهانی پیاپی

Ojas Deotale و Jyothi Surekha Vennam© توییتر

در ادامه روند رویایی خود، دو تیم ترکیبی ترکیبی هند متشکل از اوجاس دیوتاله و جیوتی سوره‌ها ونام روز شنبه وزنه‌های سنگین کره را مبهوت کردند و مدال‌های طلای جام جهانی شانگهای را به دست آوردند. پس از کسب مدال طلای مرحله اول جام جهانی در آنتالیا در ماه گذشته، این زوج شیمی جدید خود را پیش بردند و با خونسردی به گلزنی پرداختند تا تیم برتر کره را 156-155 شکست دهند. هم دو نفر هندی و هم جفت باتجربه کره ای کیم جونگو و اوهیوهیون در هر سه انتهای اول 39 از 40 گلزنی کردند.

در پایان نهایی، کره‌ای‌ها تحت فشار شکست خوردند زیرا دیوتال و جیوتی دوباره با امتیاز 39 به مدال طلای جام جهانی دست یافتند.

جیوتی پس از خروج زودهنگام در بخش انفرادی، شروعی عالی به فینال داشت، حتی در شرایطی که شریک 20 ساله او برای کسب 10 کامل تلاش می کرد.

با این حال، اوجاس به خوبی تکمیل شد و زمانی که جیوتی چند بار 10 را از دست داد، بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت، زیرا این دو شیمی عالی را در بالاترین سطح نشان دادند.

جیوتی که با نتیجه 117-117 به سمت پایان پایانی قفل شده بود، با تیر آخر خود یک عدد 10 را شلیک کرد، در حالی که برای تایید پیروزی سرخپوستان به اندازه گیری روی تیر آخر اوهیون نیاز بود.

جیوتی گفت: “در طول جام جهانی، روند هماهنگی و تیراندازی ما بسیار خوب بود. و در فینال نیز روی روند تیراندازی خود تمرکز کردیم.”

جیوتی اکنون فصل جام جهانی 2023 را با سه مدال طلا از جمله یکی در بخش انفرادی در بازی آنتالیا آغاز کرده است.

کماندار ویجایاوادا اکنون با برگزاری مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان جهانی در برلین که چند ماه دیگر برگزار می شود، رویاهای بزرگی دارد.

او افزود: “مسابقات قهرمانی جهان مهم ترین رویداد برای ما است. و کسب مدال های طلا یک تقویت بزرگ برای اعتماد به نفس ما است. ما به دنبال ادامه حرکت هستیم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله