“تو تصمیم گرفتی این آخرین من است…”: پاسخ حماسی MS Dhoni در IPL ‘Swansong’

MS Dhoni یک اسطوره در کریکت جهان است. کاپیتان چنای سوپر کینگز موفق‌ترین کاپیتان کریکت هندی است که تا به حال سه عنوان ICC را در اختیار دارد. در حالی که او در سال 2020 از کریکت بین المللی بازنشسته شد، دونی بازیکن ثابت CSK در لیگ برتر هند (IPL) بوده است. گمانه زنی های گسترده ای وجود دارد مبنی بر اینکه IPL 2023 ممکن است آخرین مدل Dhoni باشد. چه کلکته باشد، چه جیپور یا لاکنو، پشتیبانی از Dhoni و CSK بسیار زیاد بوده است. خود دونی گفت که این “آخرین مرحله” زندگی حرفه ای او است. با این حال، هیچ تایید رسمی از طرف Dhoni یا CSK در مورد همین موضوع وجود ندارد.

در حین بازی IPL 2023 مقابل لاکنو سوپر غول‌ها در لاکنو، دنی موریسون از Dhoni پرسید: “معلوم است که این تور فوق‌العاده آواز قو، آخرین تور شماست. چگونه از آن لذت می‌برید؟”

MS Dhoni گفت: “شما تصمیم گرفتید که این آخرین من است (لبخند می‌زند). نه من. اول کاسه می‌زنیم. این واقعیت که ویکت زیر روکش بود و کمی ضخیم به نظر می‌رسد، بنابراین ما اول به دنبال کاسه هستیم. برای دیدن همه شرایط و محل برگزاری. برای ما، دیپاک (چهار) مناسب است، بنابراین او به جای آکاش (سینگ) می آید. بقیه تیم هم همینطور است.”

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان چنای سوپر کینگز، در مسابقه IPL خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز در اینجا روز چهارشنبه، برنده بازی پرتاب شد و برای اولین بار در کاسه بازی انتخاب شد.
Krunal Padya، بازیکن همه کاره LSG، در حالی که کاپیتان معمولی KL Rahul در حال پرستاری از آسیب جدی ران است، تیم را هدایت می کند.

CSK دیپاک چهار را به جای آکاش سینگ به میدان آورده است، در حالی که LSG مانان ووهرا و کاران شارما را در یازدهم بازی قرار داده است.

تیم‌ها: چنای سوپر کینگز: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهان، معین علی، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام‌اس دونی (سی و هفتگی)، دیپاک چهار، متیشا پاتیرانا، توشار دشپانده، ماهیش تیکشانا. لاکنو سوپر جاینتز: کایل مایرز، مانان وهرا، کاران شارما، آیوش بادونی، مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران (و)، کرونال پاندیا (ج)، کریشناپا گوتهام، نوین الحق، راوی بیشنوی، محسن خان.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله