توییت LSG در مورد پیروزی RCB بر RR باعث ایجاد میم های حماسی Gautam Gambhir-Virat Kohli می شود

رویال چلنجرز بنگلور بدون شک بهترین عملکرد خود را در این فصل انجام داد و راجستان رویالز را تنها با 59 ران در کنار هم قرار داد و از مجموع 171 بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 دفاع کرد. در نبردی که باید برای هر دو طرف برنده شود، این پیروزی مهیج به RCB فشار زیادی به امید آنها برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر داد. هنگامی که طرفداران در مورد عملکرد فرنچایز Bengaluru در برابر راجستان صحبت کردند، حتی Lucknow Super Giants در توییتر به استقبال Faf du Plessis & Co رفتند. در نتیجه، میم‌های Virat Kohli-Gautam Gambhir اینترنت را هجوم آورد.

با دفاع از مجموع 171 نفر، بولرهای RCB عملکردی به یاد ماندنی را ارائه کردند، و وین پارنل با 3 10 در 3 اورهای خود رهبری حمله را داشت. مایکل بریسول و کارن شارما هر کدام دو ویکت انتخاب کردند، در حالی که محمد سراج و گلن ماکسول هر کدام یک کیسه را به دست آوردند تا مردان سانجو سامسون را تنها با 59 ران به میدان بروند.

این چیزی است که LSG پس از بازی توییت کرد:

در نتیجه، میم های Gambhir-Kohli توسط طرفداران در توییتر منتشر شد.

راجستان رویالز یکی از غیرقابل توضیح‌ترین بازی‌های ضربه‌زنی لیگ برتر هند را به نمایش گذاشت، زیرا تنها با 59 بازی اخراج شد و در 112 ران شکست مقابل رویال چلنجرز بنگلور را متحمل شد.

در تعقیب 172 برای یک برد، رویالز متحمل یک فروپاشی ضربه ای خیره کننده شد و تنها با گلزنی شیمرون هتمایر (35 توپ از 19 توپ) و جو روت (10 توپ از 15 توپ) با تنها 10.3 اوور سومین مجموع پایین ترین در تاریخ IPL شد. ارقام دو رقمی

این دومین کمترین مجموع RR بود، زیرا آنها توانستند با یک ران از کمترین رقم قبلی خود یعنی 58 در مقابل همان حریفان در سال 2009 عبور کنند.

باترهای RR نتوانستند به مبارزه بپردازند در حالی که به شوت زدن ادامه می‌دادند، در حالی که موقعیت ایجاب می‌کرد که برای مدتی روی یک ویکت آهسته و حیله‌گر بمانند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله