تور پیشنهادی انگلیس به پاکستان به دلیل هزینه و در دسترس بودن بازیکنان به تعویق افتاد

تور پیشنهادی انگلستان به پاکستان به دلیل هزینه و در دسترس بودن بازیکنان به تعویق افتاد

پیش از یک جلسه تمرین ، کاپیتان آزمون کریکت انگلیس ، جو روت© توییتر


انگلیس پس از کنار گذاشته شدن برنامه ها به دلیل هزینه و در دسترس بودن ، در ژانویه تور پاکستان را برای یک سری نمایش محدود نخواهد گذراند. این تور قرار است به سپتامبر یا اکتبر سال آینده موکول شود. بازیکنان اصلی توپ سفید انگلیس قرار است در لیگ بزرگ باش (BBL) شرکت کنند. با توجه به اینکه تیم انگلیس برای یک سری در طولانی ترین قالب بازی در سریلانکا و هند در ژانویه سال آینده برنامه ریزی شده است ، احتمال ارسال معادل یک تیم C به پاکستان برای اولین تور رسمی در 15 سال گذشته وجود داشت. .

اخبار

طبق گزارشی در ESPNcricinfo ، قابل درک است که هر دو هیئت مدیره توافق کردند که چنین مناسبت تاریخی یک تیم کامل انگلیس را تضمین می کند.

اوایل ماه اوت ، پاکستان برای یک سری آزمایش سه مسابقه ای و همین تعداد T20I از انگلیس بازدید کرد. انگلیس در سری تست برنده شد در حالی که سری T20I به تساوی یک بر یک رسید.

انگلیس آخرین بار در سال 2005 با پاکستان سفر کرد و از قبل قرار بود یک سریال آزمایشی در سال 2022 بازی کند اما هیئت کریکت پاکستان (PCB) آرزوی خود را برای بازدید زودتر از آن به حمایت بانک مرکزی اروپا از بازگشت کریکت بین المللی به کشور ابراز کرده است ، ESPNcricinfo گزارش شده

در همین حال ، انگلیس قرار است در آفریقای جنوبی یک سریال بازی کند. همه مسابقات در یک محیط زیست ایمن در کیپ غربی و با حضور در مسابقات نیولندز و پارک بولاند برگزار خواهد شد.

تبلیغ شده

این سریال قرار است از 27 نوامبر آغاز شود و اولین سریال در آفریقای جنوبی از زمان قفل این کشور در ماه مارس خواهد بود.

این همچنین اولین سری خواهد بود که تیم مردان آفریقای جنوبی بیش از هفت ماه داشته است.

مباحث ذکر شده در این مقاله