تمرین ضربه زدن MS Dhoni هم تیمی CSK دیپاک چهار را می ترساند، همانطور که او به سمت ایمنی حرکت می کند. تماشا کردن

IPL 2023 - تماشا کنید: تمرین ضربه زدن MS Dhonis هم تیمی CSK دیپاک چهار را می ترساند، در حالی که او به سمت ایمنی حرکت می کند

MS Dhoni تقریباً به صورت دیپک چهار ضربه می زند.© توییتر

چنای سوپر کینگز به رهبری MS Dhoni روز دوشنبه در هشت ران پیروزی مقابل رویال چلنجرز بنگلور به دست آورد. این برد آنها را به رده سوم جدول رده بندی رساند. طبق بسیاری از گزارش ها، لیگ برتر هند (IPL) 2023 ممکن است آخرین بازی برای دونی باشد. با این حال، هیچ تاییدی در این مورد وجود ندارد. در واقع، در این IPL، Dhoni نشان داده است که قدرت ضربه زدن او هنوز دست نخورده است. جدای از رفلکس‌های فوق‌العاده ویکت‌بازی، Dhoni در چند سال اخیر بیشتر از خودش استفاده کرده است تا CSK را با موفقیت‌های بزرگ به سمت یک کل بزرگ برساند. ضربه زدن او اکنون فقط بولرهای رقیب را می ترساند، اما هم تیمی هایش را نیز می ترساند. در ویدئویی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، Dhoni را می‌توان در حال تمرین سایه‌ها در دوگوت تیم مشاهده کرد. همانطور که او خفاش را تاب می دهد، تقریباً به دیپ چهار برخورد می کند که آنقدر ترسیده است که از آنجا دور می شود.

تماشا کنید: تمرین ضربه زدن دونی، چهار را می ترساند و مجبور به دور شدن می شود

رسیدگی به جوانان در مسابقات مرگ یک “چالش” است و ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، به دنبال دواین براوو باتجربه است تا به آنها کمک کند. همراه با Dhoni، براوو بخشی از برخی از بهترین بردهای CSK در لیگ برتر هند بوده است. “این بازی برای جوانان سخت است. اما آنها سخت کار می کنند. براوو یکی از متخصصان است. زیر نظر او توپ گیرها اعتماد به نفس پیدا می کنند. این یک بازی تیمی است. مربی، مربی بولینگ و بازیکنان ارشد آنها را راهنمایی می کنند.” دونی پس از پیروزی 8 ران تیمش مقابل رویال چلنجرز بنگلور در روز دوشنبه گفت.

Dhoni تحت تاثیر حرکات پا شیوام دوبه در برابر اسپینرها قرار گرفته است، اما گفت که باید روی ضربات خود در برابر ضربان سرعت کار کند.

دوبی در بازی تیم مقابل RCB به توپ 27-52 رسید. پس از ارسال امتیاز 226 برای شش، CSK با هشت ران پیروز شد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله