تمرکز بر جایگاه سونیل نارین در یازده به عنوان KKR رویارویی با پادشاهان پنجاب در خانه

سونیل نارین یک مرد Go To در کلکته نایت رایدرز برای بیش از یک دهه، باید برای توجیه جایگاهش در یازده بازی، زمانی که تیمش در یک بازی ضروری لیگ برتر هند به مصاف پنجاب کینگز برود، بیرون از پوست خود بازی کند. در باغ عدن روز دوشنبه. مرد ترینیداد که 158 بازی را در 12 فصل انجام داده است، از جمله فصل فعلی، 159 ویکت به همراه 1039 دوش با 4 نیم قرن پس از اینکه اقدامش مشکوک تلقی شد و صدای زمین را از دست داد، روی ضربات خود کار کرد. .

نارین برای بسیاری از فصل‌ها همان «پرنده اسرارآمیز» که وارد صحنه فرنچایز T20 شد، نبوده است، اما او اولین کسی است که اعتراف می‌کند که دیوانه‌وار خوش شانس بوده است.

معمار 2012 و 2014 IPL با 24 و 21 ویکت در این دو فصل برنده شد، حداقل دو فصل آخر از سه فصل اخیر خود را با مشکل مواجه کرده است، اما مدیریت KKR (مدیر عامل تصمیم گیرندگان اصلی ونکی میسور و دستیار مربی آبیشک نایار) به او ادامه داده است. .

با این حال، با توجه به اینکه KKR به خروجی دور برگشتی دیگر با تنها چهار برد در 10 بازی خیره شده است، در چهار بازی بعدی جایی برای خطا وجود ندارد.

سوال این است که آیا KKR هنوز هم می‌تواند از پس بازی با مردی بربیاید، که از 10 بازی فقط 7 اسکالپ با نرخ اقتصادی 8.76 و مجموع 14 ران از 8 بتینگ اینینگ با نرخ ضربه کمتر از 80 دارد.

در حالی که KKR نیاز به چند انتخاب سخت دارد، پادشاهان پنجاب نیز در نقطه‌ای آزاردهنده هستند و مسابقه برای آنها از اهمیت یکسانی برخوردار است.

تیم تحت رهبری شیخار داوان که در آخرین بازی خود از هندی‌های بمبئی شکست خورده بود، ممکن است با دو امتیاز برتری از KKR رده هشتم جلوتر باشد، اما هر دو تیم به دنبال حذف هستند.

بیشتر در مورد تیم میزبان با کاپیتان نیتیش رانا که در چهار بازی آخر خود در این فصل با یک وضعیت انجام بده یا بمیر روبرو هستند.

اتاق فکر آنها به رهبری یک تاکتیک دان زیرک داخلی در چاندراکانت پاندیت نیز باید فراتر از دو ستاره کارائیب آنها – نارین و آندره راسل – فکر کند.

روز گذشته در جریان تعامل با مدیر عامل و مدیر عامل تیم رسانه میسور تکرار کرده بود: “راسل بهترین بازیکن همه کاره T20 است. نارین، لازم نیست چیز زیادی در مورد او بگویم…” با توجه به اینکه نارین یک بازیکن معمولی است، یک سهمیه خارج از کشور مسدود شده است زیرا KKR گزینه‌های لاکی فرگوسن و دیوید ویز را از دست می‌دهد، یک ورزشکار واقعی درز بولینگ که همچنین می‌تواند با خفاش نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

اینکه وارون چاکراوارتی به اسپینر برتر آنها تبدیل شده است – 14 ویکت در 20.14 – این موضوع را قوی‌تر می‌کند که KKR باید فراتر از نارین فکر کند، اگر نه راسل.

چاکروارتی، یک پا اسپینر، که با سرعت 90 تا 95 کیلومتر در ساعت کاسه می زند، به طرز درخشانی در حمله چرخشی پیشتاز است.

زمانی که رانا به او وظیفه دفاع از 9 ران در آخرین اور را به او داد راه را نشان داد زیرا KKR یک برد هیجان انگیز در پنج ران مقابل SRH به دست آورد.

در مورد راسل، KKR باید به فکر راهی برای ارتقای او باشد، زیرا او فرصت های محدودی برای نمایش اکسپلویت های ضربتی خود دارد.

این بازیکن بزرگ جامائیکایی 166 دوش دارد و با ضریب ضربات 148 بیشتر ضربه زده است.

با این حال، او به‌عنوان یک توپ‌زن تأثیرگذار بوده و به تیم پیشرفت‌های حیاتی در اوورهای میانی داده است – هفت ویکت در 20.14.

با سه بازی خانگی باقی مانده، و یک تساوی خارج از خانه سخت در چنای سوپر کینگز، KKR باید از شرایط باغ ادن استفاده کند تا شانس خود را زنده نگه دارد.

این یک تلاش تیمی عالی برای KKR در برابر Sunrisers Hyderabad در آخرین بازی آنها بود. این وظیفه بر دوش تیم KKR خواهد بود تا یک نمایش عالی را در برابر یک واحد بولینگ که پس از حمله سرخپوستان بمبئی در آخرین مسابقه خود، اعتماد به نفس پایینی داشت، برگزار کنند.

پنجاب کینگز با داشتن یک حمله بولینگ با صدای ناتان الیس، سام کوران و آرشدیپ سینگ، موفق به دفاع 214/3 نشد زیرا MI با هفت توپ باقی مانده به خانه برگشت.

الیس تنها با چهار توپ نقطه 2/34 را از دست داد، در حالی که آرشدیپ از 3.5 اورهای خود با چهار توپ نقطه به امتیاز 1/66 رسید. Curran (0/41) بیشترین ران ها را به بیرون درز کرد، زیرا KKR باید رویکردی مشابه در برابر این سه نفر پیدا کند.

در مورد ضربه زدن، لیام لیوینگستون، شیخار داوان و جدیدترین بازیکن دروازه‌بان، جیتش شارما، ستون فقرات آن‌ها بوده است، زیرا حمله بولینگ KKR به دنبال محدود کردن این سه نفر است.

شوالیه سواران کلکته: نیتیش رانا (ج)، جیسون روی، رحمان الله گورباز، ونکاتش ایر، آندره راسل، سونیل نارین، شردول تاکور، لاکی فرگوسن، اومش یاداو، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکراوارتی، آنوکول روی، رینکو سینگ، ن. جاگادیس آرورا، سویاش شارما، دیوید ویزه، کولوانت خجرولیا، ماندیپ سینگ و آریا دسای.

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، شاهرخ خان، متیو شورت، پرابهسیمران سینگ، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، گورنور سینگ برار، ریشی داوان، لیام لیوینگستون، آتاروا تاید، آرشدیپ سینگ، بالتج سینگ، ناتان چاباد، هارپرهار، کاگیسولهار برار، سام کوران، سیکاندار رازا، هارپریت باتیا، ویدواث کاوراپا، موهیت راتی، شیوام سینگ.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله