تمرکز آینده ریکی پونتینگ به عنوان کادر مربیگری لاغرتر پایتخت دهلی پس از IPL 2023: گزارش

دهلی نو:

دهلی کپیتالز احتمالاً فصل آینده کادر مربیگری بسیار لاغری خواهد داشت و آینده سرمربی ریکی پونتینگ در پایان فصل بررسی خواهد شد. تا آنجا که به دیوید وارنر مربوط می شود، او بالاترین دونده و بهترین عملکرد تیم بوده است و اگر خودش بخواهد به تنهایی روی ضربات ضربه زدن تمرکز نکند، فصل را به عنوان کاپیتان به پایان خواهد رساند. دی سی در حال حاضر پنج بازی در مسابقات IPL در حال انجام را باخته است و اگر روز پنجشنبه به پنجاب کینگز ببازد، اولین تیمی خواهد بود که با 12 شکست از رقابت های پلی آف خارج می شود.

در واقع، مردانی که در فرنچایز دی سی اهمیت دارند، قبلاً فهمیده اند که هدف این فصل حفظ غرور و پایان دادن به یک نکته قابل احترام است.

کادر مربیگری دهلی کپیتالز در حال حاضر شامل سوراو گانگولی به عنوان مدیر کریکت، پونتینگ (سرمربی)، جیمز هوپس (کمک مربی)، آجیت آگارکار (کمک مربی)، شین واتسون (کمک مربی)، پروین امره (کمک مربی)، بیجو جورج است. (کمک مربی).

یک منبع IPL که فرنچایز را دنبال می کند به PTI گفت: “بدیهی است که هیچ اتفاقی در اواسط فصل رخ نخواهد داد، اما نتیجه ضعیف برای دو فصل متوالی سهم خود را از عواقب زمانی که JSW و GMR، دو مالک مشترک می نشینند و فصل را بررسی می کنند، خواهد داشت.” به شرط ناشناس ماندن

این منبع افزود: “بنابراین شما مطمئناً فصل آینده این کادر مربیگری پرجمعیت را نخواهید داشت. ممکن است چند سر در آن جا بیفتند.”

تیم دی سی تا سال 2021 تیم قدرتمندی بود که برای چند فصل به طور منظم برای پلی آف واجد شرایط بودند.

با پریثوی شاو، شیخار داوان، شریاس ایر، ریشابه پنت، شیمرون هتمایر، مارکوس استوینیس، آکسار پاتل و آر اشوین که از شماره 1 تا 8 ضربه می زنند، ظاهری مهیب دارد. شماره 9، 10، 11 آنریچ نورجه، کاگیسو رابادا و آوش خان بودند.

با این حال، هنگامی که مزایده بزرگ به پایان رسید، DC Dhawan، Hetmyer، Stoinis، Rabada و Iyer را از دست داد.

این یک واقعیت است که ترکیب فعلی داخلی هند چیزی نیست که بتوان در مورد آن نوشت.

سرفراز احتمالاً جایگزین شاو به عنوان بازکننده خواهد شد. پریتوی شاو که از فرم خارج شده ممکن است پس از مجموع 34 ران در پنج بازی با دو اردک، از یازده تیم بازی بعدی حذف شود.

سرفراز خان با گزینه های کم روی نیمکت، گزینه محتملی است، اما او باید با سرعت نیتن الیس در پاورپلی مقابله کند.

دی سی پس از یک سریال بسیار موفق ODI در مقابل هند، به شدت به میچل مارش همه جانبه وابسته بود، اما فرم او را رها کرده است.

Rillee Rossouw یا Rovman Powell ممکن است جایگزین او در ترکیب اصلی برای بازی بعدی در 20 آوریل شوند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله