تماشا کنید: رشید خان شکار خیره کننده ای می گیرد. واکنش ویرات کوهلی را نمی توان از دست داد

تماشا کنید: رشید خان شکار خیره کننده ای می گیرد.  واکنش Virat Kohlis را نمی توان از دست داد

ویرات کهلی از تلاش رشید متحیر شد و او را به همین دلیل مورد تحسین قرار داد.© توییتر

لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) در مسابقه 51 IPL 2023 در روز یکشنبه که از آنها خواسته شد مجموعاً 228 تایتان را تعقیب کنند. در حالی که کاپیتان KL Rahul به دلیل مصدومیت از مسابقات خارج شد، Quinton de Kock که اولین بازی خود در این فصل را انجام داد، در کنار کایل مایرز در فرم خود، بازی را آغاز کرد. دی کوک و مایرز حمله را به بولرزهای GT بردند و 88 دوش برای اولین ویکت در 8.2 اور اضافه کردند. در حالی که به نظر می رسید LSG کنترل روند رسیدگی را در دست دارد، شکار خیره کننده رشید خان برای اخراج مایرز پیشرفت آنها را تحت تأثیر قرار داد.

مایرز تلاش کرد تا موهیت شارما را به عقب براند، اما فقط به یک برتری دست یافت. رشید که در عمق بسیار خوب مستقر شده بود، یک حرکت دارتینگ انجام داد و توپ را زد. به نظر می رسید او در یک نقطه کنترل خود را از دست داده بود، اما خوب توانست توپ را بگیرد.

ویرات کوهلی، بازیکن RCB، از تلاش رشید شگفت زده شد و او را به همین دلیل مورد ستایش قرار داد.

کهلی در شرح عکسی در استوری اینستاگرام خود نوشت: “یکی از بهترین شکارهایی که تا به حال دیده ام. درخشان @rashid.khan19.”

جاسازی کنید

پیش از این، Shubman Gill یک 94 شکست ناپذیر و Wriddhiman Saha یک 81 وحشیانه را در حالی که تایتان های گجرات 227 را برای دو نفر جمع می کردند، شکست دادند.

ساها و گیل 142 دوش را برای اولین ویکت در تنها 12.1 اور اضافه کردند و رکورد بالاترین مشارکت برای هر ویکت را به نام خود ثبت کردند، زیرا LSG با وجود اعزام هشت بولر به حمله، مهلتی نداشت.

همچنین دومین جایگاه برتر برای هر تیمی برای هر ویکت در این IPL بود، و برای گجرات تایتانز، مجموع آنها بالاترین جایگاه آنها در IPL از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله