تماشا کنید: راوی بیشنوی تلاش های میدانی مافوق بشری را انجام می دهد، همه را شگفت زده می کند

تماشا کنید: راوی بیشنوی تلاش های میدانی مافوق بشری را انجام می دهد، همه را شگفت زده می کند

Ravi Bishnoi در حال بازی برای Lucknow Super Giants در IPL 2023© توییتر

راوی بیشنوی با یک فیلدینگ فوق‌العاده همه را شگفت‌زده کرد که باعث تحسین کارشناسان و طرفدارانش شد در جریان رویارویی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و پنجاب کینگز در موهالی در روز جمعه. در طول 15هفتم در طول دوره‌های PBKS، لیام لیوینگستون اوش خان را در منطقه نقطه به شدت کوبید. با این حال، راوی بیشنوی در آنجا حضور داشت و یک شیرجه کامل انجام داد تا تقریباً یک صید دیدنی را به پایان برساند. در حالی که فرصت از دست رفته بود، همه از ورزشکاری او و اینکه چطور توانست به موقع به توپ برسد، مات و مبهوت بودند.

مارکوس استینیس و کایل مایرز یک مسترکلاس قدرتمند را برگزار کردند در حالی که لاکنو سوپر غول‌ها توانستند پادشاهان پنجاب را با 56 ران در مسابقه‌ای با امتیاز بالا در روز جمعه پس از کسب دومین مجموع برتر در تاریخ IPL بکشند. نمایش ضربات وحشیانه مایرز (54 ​​از 24) و استوینیس (72 از 40) باعث شد تا لاکنو سوپر جاینتز به 257 در مقابل پنج در برابر پادشاهان پنجاب ولخرجی برسد.

پنجاب که برای انجام یک تعقیب و گریز غیرمحتمل به 13 ران در هر اور نیاز داشت، با وجود گلزنی خوب در بازی عقب ماند و با 201 اور در 19.5 به پایان رسید.

آتاراوا تاید به خوبی برای 66 گل از 36 گل به ثمر رساند که اولین امتیاز او در IPL 50 امتیاز بود، اما بازیکنانی مانند لیام لیوینگستون (36 بر 22) و سیکندررضا (23 بر 14) نتوانستند آنقدر بمانند تا بر حریف فشار بیاورند. کاپیتان شیخار داوان در بازگشت تنها دو توپ دوام آورد. یاش تاکور گام‌زن جوان با ارقام 4/37 در 4 اوور موفق‌ترین توپ‌باز بود.

این پنجمین برد LSG در هشت مسابقه بود در حالی که پنجاب کینگز چهارمین باخت خود را در هشت بازی متحمل شد. پنجاب با 152 ران در هر 15 اور، بیش از 10 ران در هر اوور انجام می داد، اما وظیفه گرفتن 106 ران دیگر از 30 توپ آخر حتی برای لیوینگستون و سام کوران نیز فراتر بود (21 ران از 11).

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله