تماشا کنید: داور بازی PAK مقابل NZ را به دلیل غیرمعمول متوقف می کند. توییتر حیرت زده است

این یک لحظه شرم آور برای کریکت پاکستان بود زیرا دومین رویارویی ODI بین پاکستان و نیوزیلند به دلیلی بسیار غیرمعمول متوقف شد. بازی فقط یک قدم به پایان رسیده بود که مسئولان داخل زمین متوجه شدند که ابعاد دایره 30 متری درست نیست. این مسابقه که در راولپندی برگزار می شد، در حالی متوقف شد که داوران با کمک مسئولان زمین دایره را اصلاح کردند. بر اساس گزارش های رسانه های پاکستانی، داور علی دار مسئولیت اصلاح اندازه گیری ها را بر عهده گرفت و او مسافت را با گام اندازه گیری کرد.

این حادثه بحث گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت و کاربران با پاسخ های خنده دار مواجه شدند. در اینجا تعدادی از توییت ها وجود دارد –

بابر اعظم، کاپیتان پاکستانی، در دومین مسابقه بین المللی یک روزه روز شنبه در راولپندی برنده شد و نیوزیلند را برای خفاش فرستاد.

تیم میزبان که روز پنجشنبه اولین ODI را با پنج ویکت به دست آورد، سه تغییر ایجاد کرد — با احسان الله بازیکن 20 ساله که اولین بازی خود را در ODI انجام داد.

همچنین اسامه میر، باتجربه، عبدالله شفیق، سه نفر جایگزین شاهین شاه افریدی، شاداب خان و شان مسعود نیز شامل می شود.

گردشگران همچنین دو تغییر ایجاد کردند که آدام میلن و بلر تیکنر جای خود را برای جیمز نیشم و هنری شیپلی باز کردند.

بازی های باقیمانده از سری پنج بازی ODI در روزهای 3، 5 و 7 می در کراچی برگزار می شود.

پاکستان: بابر اعظم (کاپیتان)، فخار زمان، حارث رئوف، امام الحق، محمد نواز، محمد رضوان، نسیم شاه، آقا سلمان، عبدالله شفیق، احسان الله، اسامه میر.

نیوزلند: تام لتهام (کاپیتان)، چاد بووز، مارک چپمن، مت هنری، هنری شیپلی، داریل میچل، هنری نیکولز، راچین راویندرا، ایش سودی، جیمز نیشم، ویل یانگ

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله