“تلاش برای ایجاد…”: ساچین تندولکار در مورد کریکت پسر آرجون

استاد باتینگ هندی ساچین تندولکار روز جمعه قول داد که همان محیطی را برای پسرش آرجون ایجاد کند که در دوران کودکی برای او ایجاد شده بود و به او توصیه کرد که روی بازی خود تمرکز کند. برادر بزرگ ساچین، آجیت تندولکار، نقش بزرگی در سال‌های اولیه کریکت بازی کرد. “من از طرف خانواده ام حمایت شدم. آجیت تندولکار (برادر) در یافتن راه حل نقش داشت. نیتین تندولکار (برادر) این نقاشی را در روز تولدم برای من ساخت. مادرم در LIC کار می کرد در حالی که پدرم استاد بود. به من آزادی داد. من از والدین می خواهم که به فرزندان خود نیز آزادی بدهند.”

او در جریان یک رویداد رونمایی از کتاب “Scintillating Sachin” اهمیت محیط حمایتی را روشن کرد.

ساچین در مورد پسرش آرجون تندولکار که اخیراً اولین بازی خود در IPL را انجام داد، گفت که او به آرجون می‌گوید که به بازی خود توجه کند.

او افزود: “من سعی می کنم همان محیطی را ایجاد کنم که برای من ایجاد شد. وقتی از خودت قدردانی کنی، مردم از تو قدردانی خواهند کرد. به بازی خود همانطور که پدرم می گفت توجه کن و اکنون به آرجون می گویم.”

ساچین افزود: “رسانه ها وقتی از بازی بازنشسته شدم به من تبریک گفتند. در آن زمان من از رسانه ها درخواست کرده بودم که فضای لازم را به آرجون بدهند و اجازه دهند او عاشق کریکت شود. روزنامه نگاران به او آزادی دادند، بنابراین من تشکر می کنم. آنها برای این “.

آرجون تندولکار، یک بولینگ سریع همه کاره، اولین بازی IPL خود را برای سرخپوستان بمبئی انجام داد. این باعث شد که Tendulkars تنها زوج پدر و پسری باشد که در تاریخ IPL بازی می کند.

درست مانند دوران پیش از بازنشستگی او، زمانی که ساچین تندولکار روی صحنه رفت، جمعیت شروع به سر دادن شعار “ساچین، ساچین” کردند.

استاد بلستر با تاکید بر نقش ابزاری والدین و خانواده خود، از مردم خواست که به فرزندان آزادی بدهند.

تندولکار هنگام صحبت از مادرش و زحمات او در دوران کودکی اش احساساتی شد. وی همچنین نقش کلیدی همسرش در جلوگیری از عمل جراحی را فاش کرد و افزود: «در طول تور استرالیا آنقدر آسیب دیدم که تصمیم گرفتم هر دو پا را تحت عمل جراحی قرار دهم، اما انجلی تا استرالیا آمد و کنسل کرد من به دلیل جراحات بسیار ناامید بودم اما انجلی از من مراقبت کرد.”

در طول این مراسم، خواننده Shaan آهنگ مورد علاقه ساچین را خواند. یک تابلوی نقاشی ویژه نیز به آیکون جیرجیرک تحویل داده شد. این برنامه با پخش سرود ملی به پایان رسید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله