تفاوت MS Dhoni، Virat Kohli و Rohit Sharma به عنوان کاپیتان چیست؟ پاسخ های KL Rahul

Virat Kohli (L) و KL Rahul© BCCI

خفاش‌کننده تیم کریکت هند، KL Rahul درباره کاپیتان‌های مختلفی که در تیم ملی زیر نظر او بازی کرده بود صحبت کرد و همچنین به تفاوت سبک‌های کاپیتانی در مورد MS Dhoni، Virat Kohli و Rohit Sharma اشاره کرد. راهول حرفه بین‌المللی خود را زیر نظر دونی آغاز کرد که از او به عنوان یکی از مربیان خود یاد کرد، اما بیشتر دوران حرفه‌ای او زیر نظر کوهلی انجام شد. کوهلی کاپیتان او در تیم ملی و همچنین رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) بود. روهیت یک کاپیتان جدیدتر است که راهول به عنوان نایب کاپیتان تیم فعالیت می کرد.

من توسط چنین رهبران بزرگی کاپیتان شده ام، از MS Dhoni شروع کردم، زمانی که او بازی می کرد، می دانید که او کاپیتان بود، او کاپیتان من بود، کاپیتان اول من. من نحوه برخورد او با تیم و آرامش او را دیده ام، کارهایی که او در پشت صحنه انجام می دهد مانند ایجاد رابطه با هر فرد چیزی است که من از او یاد گرفته ام. می دانید، باید رابطه ای ایجاد کنید که این پسرها برای شما بجنگند و با شما باشند. این چیزی است که از او یاد گرفتم.»

سپس ویرات کوهلی شش تا هفت سال رهبر ما بود و مسئله این است که تیم هند زیر نظر او کار کرد، آمار قابل مشاهده است و فوق العاده بود. شور و اشتیاق وارد شده، او استانداردهای بسیار بالایی را تعیین کرد و شیوه رهبری و کاپیتانی او مانند رهبری از جلو و نشان دادن نحوه رسیدن به عظمت بود. او این کار را انجام داد و همه ما روی تخته پریدیم، از کارهایی که او انجام می داد الهام گرفتیم و سعی کردیم نسخه بهتری از خودمان باشیم و این چیزی است که ویرات ایجاد کرد و به هر بازیکن قدرت یا درک آن را داد که شما انجام دهید. راهول در آخرین قسمت از پادکست “The Ranveer Show” توضیح داد که نباید به چیزهای متوسط ​​بسنده کنید.

وقتی صحبت از روهیت به میان می‌آید، راهول همچنین اشاره کرد که بازکننده دوست دارد قبل از آمدن به زمین تکالیف خود را انجام دهد و او رویکردی بسیار دقیق نسبت به بازی دارد.

روهیت شارما که بسیار تیزبین است، به عنوان یک رهبر، استراتژی‌هایش را دارد، او قبل از بازی تکالیف زیادی را انجام می‌دهد، او نقاط قوت هر فرد را می‌داند و می‌داند چه خواهد کرد و تحت فشار قرار می‌گیرد، جایی که باید به او حمله کنید یا ایرادات تکنیک او کجاست و مثل اینکه در استراتژی ها و درک بازی واقعاً خوب است. همه این چیزها چیزهایی است که من از این افراد یاد گرفته ام.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله