“تصمیم به کاسه…”: ارزیابی صادقانه شیخار داوان پس از باخت به دی سی

پس از باخت 15 ران مقابل دهلی کپیتالز (دی سی)، کاپیتان پنجاب کینگز (PBKS) شیخار داوان گفت که تصمیم او برای زدن اسپینر در فینال نتیجه معکوس داشت و بولرهایش نمی توانستند ویکت بزنند زمانی که توپ در حین بازی در حال حرکت بود. . ضربه نفس گیر لیوینگستون 94 (48) در برابر دی سی در بازی لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه HPCA در روز چهارشنبه ناکافی بود.

ناامیدکننده بود، اما فکر نمی‌کنم در 6 اور اول خوب توپ زدیم. باید چند ویکت را به همان شکلی که توپ در حال حرکت بود می‌گرفتیم. شما همیشه امیدوار هستید. ) یک ضربه عالی بازی می کرد.حتی تصمیم من برای زدن یک اسپینر آخرین بار نتیجه معکوس داشت.و قبل از آن، بولرهای سریع توپ را در پاورپلی بالا نمی بردند.این برنامه بود اما ما اجرا نکردیم.این به ما آسیب می رساند. در هر پاورپلی ما 50-60 ران می دهیم و ویکت نمی گیریم، می دانستیم که دو سه اور اول نوسان می کند و می دانستیم که می توانیم وقتمان را بگیریم. اوور اول نیز میدین بود که اغلب اتفاق نمی افتد. اما این اتفاق افتاد.»

اولین بار توسط PBKS، DC یک 213/2 عظیم را در 20 اور خود ارسال کرد. دیوید وارنر (46 در 31 توپ، با پنج توپ چهار و دو توپ شش) و پریتوی شاو (54 توپ از 38 توپ، با هفت توپ چهار و یک توپ) شروع خوبی به دی سی با یک پایه باز 94 دونده دادند. شاو همچنین در 54 ران با رایلی روسوو قرار گرفت، که تنها در 37 توپ، 6 تایی و 6 توپی، 82 گل شکست ناپذیر به دست آورد. خمیر آفریقای جنوبی نیز با فیل سالت (26* در 14 توپ، با دو چهار و دو شش شش) یک پایه 65 دونده قرار داد.

سام کوران (2/36 در چهار اور) تنها بولری بود که برای PBKS ویکت گرفت.

در پاسخ، PBKS کاپیتان شیخار را به خاطر یک اردک طلایی از دست داد. اما پرابهسیمران سینگ (22 در 19 توپ) و آثاروا تاید (55 در 42 توپ، با پنج توپ چهار و دو شش) برای ویکت دوم 50 ران شراکت کردند. تاید و لیام لیوینگستون 78 ران برای ویکت سوم ایستادند، اما تاید کنار رفت.

لیوینگستون به زدن شش ها ادامه داد و پهلویش را زنده نگه داشت. او تیم را در فاصله نزدیکی از یک برد و یک توپ بدون توپ در فینال قرار داد که PBKS به 16 توپ در سه توپ نیاز داشت. اما لیوینگستون علیرغم نمایش مبارزه ای باورنکردنی، نتوانست بازی را برای تیمش پیروز شود. او 94 توپ از 48 توپ را با پنج توپ چهار و نه شش به ثمر رساند که دومین پنجاه توپ او در IPL 2023 بود، قبل از اینکه در آخرین توپ مسابقه اخراج شود.

آنریش نورجه (2/36 در چهار اور خود) انتخاب پرتاب کننده دی سی بود. ایشانت شارما (2/36) در سه اور خود صاحب ویکت شد اما کمی گران بود. خلیل احمد و آکسار پاتل نیز هر کدام یک ویکت گرفتند.

روسوو به خاطر ضربه‌اش «بازیکن برتر» را دریافت کرد.

با این اوصاف PBKS با شش برد، هفت باخت و مجموعا 12 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. شانس آنها برای ورود به پلی آف ضعیف است. دی سی با پنج برد و هشت باخت در رده نهم قرار دارد. این تیم 10 امتیاز دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله