تشکر ساچین تندولکار از بازیگر بالیوود که “اولین کسی که با بولینگ آرجون تندولکار روبرو شد”

مسابقه IPL 2023 هندی های بمبئی مقابل کلکته نایت رایدرز برای خانواده Tendulkar یک مسابقه ویژه بود زیرا جوانترین عضو خانواده آرجون اولین بازی خود را در لیگ برتر T20 انجام داد. آرجون و ساچین تندولکار اکنون اولین زوج پدر و پسری هستند که در IPL بازی می کنند. پس از اولین بازی، بازیکنان سابق و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی به آرجون تبریک گفتند. در مسابقه مقابل KKR، آرجون دو اوور با سرعت بازوی چپ زد و 17 ران داد.

در میان هجوم آرزوها، به طور خاص یکی بود که یک آرزوی خاص بود. آبیشک باچان پس از اولین حضور آرجون در IPL در توییتی نوشت: “خوب بازی کردی @mipaltan و دیدن یک #Tendulkar به ترکیب #MI بسیار عالی بود. اولین حضورت را به #ArjunTendulkar تبریک می‌گویم. @sachin_rt باید بسیار افتخار کند.”

در پاسخ به آن، ساچین تندولکار از باچان تشکر کرد و فاش کرد که این بازیگر “احتمالاً اولین کسی” بود که با بولینگ آرجون روبرو شد.

“متشکرم، آبیشک… و این بار، یک تندولکار به جای ضربه زدن، بولینگ را باز کرد. همچنین، شما احتمالاً اولین نفری بودید که با بولینگ او روبرو شدید، زمانی که ما زیر ساختمان خود بازی می کردیم!” ساچین توییت کرد.

ساچین همچنین در رسانه های اجتماعی پستی صمیمانه نوشت. “آرجون، امروز گام مهم دیگری در سفر خود به عنوان یک بازیکن کریکت برداشته‌ای. به عنوان پدرت، کسی که تو را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که به بازی احترامی که شایسته آن است ادامه می‌دهی و بازی عاشق خواهد شد. شما برگشتید. (1/2)” قسمت اول توییت خوانده شد.

بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود افزود: “شما برای رسیدن به اینجا بسیار سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این آغاز یک سفر زیباست. با آرزوی بهترین ها!”

موضوعات ذکر شده در این مقاله