ترولرهای آکاش چوپرا در میان اظهارات ادعایی “بدون ضربه” به روهیت شارما به سراغ بازیکن سابق کریکت می روند

از زمان شروع لیگ برتر هند (IPL) 2023، روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برای رسیدن به فرم تلاش کرده است. روهیت با گذشت تنها نیم قرن از نام خود در 10 مسابقه، مسلماً بی‌نقص‌ترین بازیکن این فرنچایز بوده است. پس از انجام دومین اردک متوالی خود، در بازی روز شنبه مقابل چنای سوپر کینگز، دویدن بی ثمر روهیت با خفاش به نقطه اصلی صحبت در رسانه های اجتماعی تبدیل شد. در واقع، اظهار نظر ادعایی کریس سریکانت، بازیکن سابق کریکت هند نیز در رسانه های اجتماعی منتشر شده و واکنش های شدیدی را به دنبال داشته است.

در حالی که نظرات مثبت و منفی طرفداران همچنان یک امر روزمره در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است، اظهار نظر ادعا شده توسط Srikkanth مورد پسند بسیاری قرار نگرفت.

حتی آکاش چوپرا، کریکت‌باز سابق هندی که به کارشناس تبدیل شده بود، این عمل را محکوم کرد که در آن بازیکنان سابق کریکت به «ترولر» تبدیل می‌شوند.

چوپرا در توییتی نوشت: “وقتی بازیکنان سابق کریکت نقش “ترولر” را بر عهده می گیرند، می دانید که به پایین ترین حد رسیده است. نادر.”

Srikkanth هنگام تفسیر بازی MI و CSK گفته بود: “نه شرما را بزن”. به نقل از نیوز 18، روهیت شارما باید نام خود را به “NO HIT SHARMA” تغییر دهد، من حتی اگر کاپیتان MI بودم، او را در XI بازی نمی‌کردم.

در 10 مسابقه این فصل، روهیت تنها 184 دوش را با میانگین 18.40 جمع کرده است. او حتی در بازی مقابل CSK موقعیت ضربه‌زنی‌اش را تغییر داد و در رده 3 قرار گرفت، اما به دلیل اردک اخراج شد.

در مورد عملکرد خود و تیمش، کاپیتان MI بعد از بازی گفت: “هرجا حدس می‌زنم (در مورد اشتباهی که پیش آمد)، ما به اندازه کافی خوب ضربه نزدیم، به اندازه کافی دوندگی نکردیم تا توپ‌زنان بتوانند دفاع کنند. ما فقط کاری را انجام دادیم که احساس می‌کردیم راحت بود (در حالی که او به عدد 3 می‌رفت)، پس از اینکه متأسفانه تیلاک وارما را از دست دادیم، به یک خمیر هندی نیاز داشتیم تا در اوورهای میانی در برابر اسپین ضربه بزند، اما ما فقط سه ویکت را از دست دادیم. 16 دوش

او واقعاً خوب بولینگ می‌کند (روی پیوش چاولا)، سایر توپ‌بازان باید دور او جمع شوند، این چیزی است که تیم به آن نیاز دارد، همه باید جلو بیایند و مشارکت کنند. این مزیت خانگی در این فصل وجود ندارد، همه در این فصل پیروز شده‌اند و شکست خورده‌اند. خانه، ما باید هر سه بخش بازی را انجام دهیم، در دو بازی بعدی در خانه بازی خواهیم کرد، خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت.”

هندی‌های بمبئی که در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند، همچنان در رقابت برای صعود به پلی آف هستند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله