تبریک تولد تیم دیوید برای روهیت شارما همراه با سخنان گستاخانه “شب های بی خواب” است

پس از دو باخت پشت سر هم، سرخپوستان بمبئی در نهایت در بازی یکشنبه مقابل راجستان رویالز مانند قهرمانان 5 بار بازی کردند. رویارویی لیگ برتر هند (IPL) در سال 2023 شاهد بود که تیم دیوید سرانجام به میدان آمد و با ضربه زدن به توپ 14 توپ 45 به بمبئی کمک کرد تا هدف 213 دوش را با سه توپ خالی تعقیب کند. پس از مسابقه، دیوید اعتراف کرد که او و برخی از مهاجمان دیگر تیم “شب های بی خوابی” را به کاپیتان روهیت شارما داده اند، اما خوشحال هستند که در نهایت در یک مسابقه برای تیم پیروز شده اند.

دیوید در ویدئویی که توسط IPL به اشتراک گذاشته شده است، گفت: «این فصل من نشسته‌ام و تو و سوریا (سوریاکومار یاداو) را تماشا می‌کنم که توپ را به اطراف می‌کوبید.

“احساس شگفت انگیزی است. خیلی خوب است که خط را پشت سر گذاشتی، با دویدنت در انتهای دیگر. احساس عالی، بهتر نمی شود. بعضی روزها ما ریتم های متفاوتی داریم. امروز تو در ریتم خود نبودی اما بازی های مهمی را بازی کردی. شلیک ها هم همینطور.”

تیم دیوید همراه با تیلاک وارما، تولد روهیت را تبریک گفت، اما با یک جمله گستاخانه “شب های بی خواب”.

او گفت: “تولد بسیار مبارک برای کاپیتان روهیت. ما با خوب بازی نکردن به او شب های بی خوابی می دادیم، بنابراین بالاخره امشب، چیزی برای جشن گرفتن برای او داریم.”

یک شب خاص شاهد یک مسابقه ویژه، یک پایان خاص، و یک فرار ویژه بود زیرا سرخپوستان بمبئی هدف 213 دوش را در مقابل راجستان رویالز در یک مسابقه هیجان انگیز 1000 لیگ برتر هند (IPL) در ورزشگاه Wankhede بمبئی تعقیب کردند.

تیم دیوید (45 * تخفیف 14) یک پایان پرفروش را با سه شش ششم متوالی ارائه کرد که 17 مورد نیاز بود تا به تیمش کمک کند تا به مسیرهای پیروزی بازگردد.

“آره، ما به نتیجه نیاز داشتیم. بنابراین، این احساس شگفت انگیزی است، جمعیت برای ما دیوانه می شد. بنابراین، وقتی بلند می شویم و در Wankhede پرواز می کنیم، هیچ احساس بهتری وجود ندارد. ما احتمالا بهترین بازی خود را برای ما انجام نداده ایم. دو مسابقه آخر. دیدن اینکه پسرها چطور پیش رفتند، برای ما فوق العاده است و اینکه ببینیم پسرها چقدر هیجان زده هستند، واقعاً احساس خوبی دارد.” دیوید در ارائه پس از بازی گفت.

دیوید ترنت بولت، ساندیپ شارما و جیسون هولدر را هر زمان که در پایان از دست می‌دادند، کنار گذاشت. پس از بازی، دیوید اظهار داشت که برنامه این بود که به دنبال هر بولر برود.

“همه باید هدف قرار می گرفتند. اما امروز شرایط بازی خوب بود. بنابراین، کار سختی برای بولرهای آنجا بود، اما شخصاً مدتی است که می خواهم چنین کاری انجام دهم و گرسنه بودم تا برای تیم نتیجه بگیرم. دیوید گفت. بنابراین، احساس بسیار خوبی است.

با 17 گل مورد نیاز برای آخرین اوور، کاپیتان RR سانجو سامسون توپ را به سمت هلدر پرتاب کرد اما همه چیز خیلی سریع تمام شد. دیوید به شکلی عالی شروع کرد و در همان توپ اول، یک عدد شش تخت را در فاصله طولانی به زمین زد. او توپ را حتی دورتر از توپ بعدی به پرواز درآورد، در حالی که او یک پرتاب کامل از وسط ویکت و راه افتادن به سکوها را غارت کرد. نفر بعدی در همان جهتی پرواز کرد که دیوید آن را از پارک خارج کرد تا با 6، 6، 6 آن را برای MI به ارمغان بیاورد تا جشن های وحشیانه را برانگیزد. او در 45 توپ از 14 توپ بیرون ماند در حالی که تیلاک ورما در 29 بر 21 بدون شکست باقی ماند.

“کمی عرق کرده بود، بنابراین داشتم از چین بیرون می آمدم و سعی می کردم زاویه را ببندم. [against Holder] و فقط به هر جایی که توپ ریخته می شود واکنش نشان دهید. در آن مرحله، فقط باید شوت‌های خوبی می‌بود و تلاش می‌کرد تا وسط چوب را بزند.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله