تبادل گرم بین Virat Kohli، Gautam Gambhir بعد از بازی LSG در مقابل RCB IPL 2023. تماشا کردن

بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در Lacknow در روز دوشنبه شاهد صحنه‌های زشتی بود زیرا ویرات کوهلی، ستاره RCB و مربی LSG، Gautam Gambhir با یکدیگر تبادل نظر کردند. در طول مسابقه، کوهلی پس از اخراج LSG در طول تعقیب و گریز کاملاً متحرک بود. آخرین باری که LSG و RCB در بنگالورو در یک بازی IPL 2023 با هم درگیر شدند، گامبیر با علامت «خفه شو» به سمت جمعیت بنگالورو اشاره کرد. مشخص نیست که آیا ویرات به آن واکنش نشان داده است یا خیر. اما پس از پایان مسابقه، این دو با هم دست دادند و همه چیز کاملاً عادی به نظر می رسید. سپس، کایل مایرز، بازکننده LSG به سمت کوهلی رفت و شروع به گفتن چیزی به RCB عالی کرد.

در این مرحله بود که گامبیر آمد و مایرز را برد. اندکی پس از این اتفاق، تصاویری از مسابقه نشان می‌دهد که گامبیر کاملاً متحرک است و چیزی به سمت کوهلی می‌گوید که به نظر می‌رسید آرام‌تر بین این دو باشد. بازیکنان دیگر از جمله KL Rahul و کادر پشتیبانی این دو را از هم جدا کردند. سپس کوهلی در حال گفتگوی طولانی با کاپیتان LSG راهول دیده شد.

تماشا کنید: چگونه تبادل گرم بین ویرات کوهلی، گوتام گامبیر آشکار شد

رویال چلنجرز بنگلور در دیدار روز دوشنبه خود در لیگ برتر هند با 18 ران در مورد این بازی صحبت کرد.

LSG رویال چلنجر بنگلور را برای 9 نفر به 126 محدود کرد. در پاسخ، میزبان با امتیاز 27 بر 4 و سپس 65 بر 6 در اوور یازدهم متزلزل شد. در نهایت، LSG همه برای 108 در 19.5 اور خارج شدند. کاپیتان Faf du Plessis پس از اینکه RCB برنده پرتاب شد، 44 توپ از 40 توپ را به ثمر رساند و اول انتخاب کرد که ضربه بزند، در حالی که Virat Kohli 30 توپ تحویل داده و 31 توپ را در صدر قرار داده است.

نوین الحق با گرفتن سه ویکت برای 30 ران در چهار اور موفق ترین پرتاب کننده برای LSG بود. راوی بیشنوی، لگ اسپینر، با ارقام چشمگیر 2/21 در سهمیه کامل چهار اور خود به پایان رسید. آمیت میشرا نیز دو ویکت برای LSG به دست آورد، در حالی که Krunal Pandya از نظر اقتصادی بولینگ کرد تا با ارقام 0/21 در چهار اور به پایان برسد.

امتیازات کوتاه: رویال چلنجرز بنگلور: 126/9 در 20 اور (فاف دو پلسیس 44؛ نوین الحق 3/30، راوی بیشنوی 2/21) لاکنو سوپر جاینت: 108 همه در 19.5 اور (جاش هازلوود 2/15) ، کارن شارما 2/20).

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله