تایتان‌های گجرات XI مقابل راجستان رویالز، IPL 2023 را پیش‌بینی کردند: آیا یاش دیال بازمی‌گردد؟

عکس فایل تایتان های گجرات.© BCCI/IPL

گجرات تایتانز که پس از جدال سخت خارج از خانه مقابل پنجاب کینگز در موهالی، به دنبال صعود به بالای جدول است، زمانی که در یک بازی لیگ برتر هند (IPL) روز یکشنبه در احمدآباد به مصاف راجستان رویالز پیشرو خواهد شد. تاریخ در کنار هاردیک پاندیا است زیرا این تیم تاکنون هر سه بازی را در برابر رویالز پیروز شده است و این مطمئناً در ذهن تیم راجستانی به رهبری سانجو سامسون در استادیوم نارندرا مودی نقش خواهد داشت. چه کسی می تواند پیروزی هفت ویکت تایتان ها در فینال IPL 2022 را تنها در اولین سال خود فراموش کند، در حالی که تیم پاندیا آن را یک مسابقه یک طرفه ساخت و با 11 توپ باقی مانده برنده شد.

پیروزی‌های تایتان‌ها در مرحله لیگ نیز تأییدی بر کلاس و تعهد این تیم بود که در حال حاضر با شش امتیاز در رده سوم جدول امتیازات قرار دارد – مانند لاکنو سوپر جاینتز و رویالز، تنها با نرخ اجرای خالص ( NRR) جدا کردن طرفین.

در حالی که هر دو طرف در جبهه های باتینگ و بولینگ به طور مساوی با هم برابری می کنند، مزیت روانی تایتان ها به دلیل سه برد در سال گذشته می تواند نقش بزرگی در این مسابقه ایفا کند.

با صحبت در مورد یازده تیم خود، این تیم به احتمال زیاد با ترکیب برنده ای که در برابر پنجاب کینگز ظاهر شد، پیش خواهد رفت. این به این معنی است که یاش دیال احتمالا نیمکت را گرم خواهد کرد.

گجرات تایتان ها یازدهم مقابل راجستان رویالز را پیش بینی کردند

وریدیمن ساها (هفته هفته)، شوبمن گیل، سای سودارسان، هاردیک پاندیا (ج)، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، آلزاری جوزف، محمد شامی، جاشوا لیتل، موهیت شارما

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله