تایتان‌های گجرات یازدهم مقابل پایتخت دهلی را پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا سای سودارسان جایی برای خود پیدا خواهد کرد؟

IPL 2023: GT در درگیری بعدی خود با DC روبرو می شود© BCCI

گجرات تایتانز در بازی بعدی خود در IPL 2023 روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی پس از شکست دادن نایت رایدر کلکته با هفت ویکت به این مسابقه خواهد آمد. GT در حال حاضر با مجموع شش برد از هشت مسابقه در صدر جدول امتیازی قرار دارد. باتر سای سودارسان در بازی قبلی مقابل دی سی نیم قرن را شکست اما در چند بازی گذشته نیمکت نشین بوده است. جالب است که ببینیم آیا او در بازی آینده جایگاهی خواهد داشت یا خیر.

در تعقیب 180 مقابل KKR در روز شنبه، آنها در یک نقطه دردسر بودند اما در نهایت با 13 توپ خالی به خانه بازگشتند.

ویجی شانکار که در کنار دیوید میلر بازی می‌کرد، یکی از بهترین دوره‌های IPL خود را انجام داد تا تیم را به ششمین برد خود در هشت بازی برساند. مدافع عنوان قهرمانی همچنان تیمی است که باید در این فصل شکست بخورد.

جاشوا لیتل، ضربان‌دار بازوی چپ ایرلندی، پس از آموختن درس‌های سخت در اولین فصل خود، به خود می‌آید.

در بخش اسپین، آنها همیشه می توانستند از رشید خان استفاده کنند، اما اکنون آنها یک گوهر دیگر افغانستان در نور احمد دارند، که در چهار بازی هشت ویکت با نرخ اقتصادی چشمگیر 7.33 به دست آورده است.

XI پیش بینی شده GT در برابر DC: وریدیمن ساها (WK)، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (C)، ویجی شانکار، دیوید میلر، سای سودارسان، راهول تواتیا، راشد خان، نور احمد، محمد شامی، جاش لیتل.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله